Skelbiama, kad „negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos“.
„Vakarų ekspresui“ susisiekus su LKAD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiąja komunikacijos vadybininke Egle Nemanyte, ši informacija buvo patvirtinta.
„Viešojo pirkimo konkursas “Krašto kelio Nr. 167 Smiltynė-Nida ruožo nuo 16,52 iki 31,36 km rekonstravimas, įrengiant taką„ neįvyko, todėl, siekiant tinkamai pasiruošti pakartotiniam pirkimui, paskelbta rinkos konsultacija. Šiuo metu analizuojami rinkos tyrimo rezultatai. Juos išanalizavus, bus skelbiamas naujas viešojo pirkimo konkursas rangos darbams atlikti“, - sakė E. Nemanytė.
Anot jos, planuojama, kad viešojo pirkimo konkursas bus paskelbtas dar šių metų spalį arba lapkritį.
Priminus, kad anksčiau buvo planuota šią atkarpą sutvarkyti jau 2024 metais, E. Nemanytė teigė, kad planai nesikeičia.
„Vakarų eksprese“ jau rašėme, kad daugelis klaipėdiečių ir miesto svečių džiaugiasi sutvarkytu dviračių taku Smiltynė-Juodkrantė, tačiau po straipsniais sulaukta nemažai komentarų ir pastebėjimų, kad naujojo tako atkarpoje pasigendama kilometrų žymėjimo ženklų.
Paklausus, ar juos visgi planuojama įrengti, LKAD atstovė atsakė: „Ne, neplanuojama“.
Taip pat buvo ir tokių pastebėjimų, kad gana plataus naujojo dviračių tako viduryje galėtų būti nubrėžta juostas skirianti linija, kadangi atsiranda tokių eismo dalyvių, kurie važiuoja nepaisydami dešiniojo krašto taisyklės. Visgi to taip pat nesiruošiama daryti.
„Takas yra skirtas bendram pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Pagal pėsčiųjų ir dviračių takų projektavimo rekomendacijas, bendro naudojimo takuose nėra numatoma įrengti horizontaliojo ženklinimo, atskiriančio srautus. Atkreipiame dėmesį, kad Kelių eismo taisyklių III skyriaus 2 punktas yra toks „Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu„. Todėl gal greičiau ne linijos išspręstų problemą, o geresnė kai kurių dviračių vairuotojų kultūra, pagarba kitiems eismo dalyviams“, - sakė E. Nemanytė.
Rašyti komentarą