Į Norvegiją skridę keleiviai liko Palangoje, agentūra kaltina virusą

(3)

Antradienį į Norvegiją skridę lietuviai, po daugiau nei valandą laukę eilėje prie registratūros, liko Palangoje. Nuostolius skaičiuojantys keleiviai įsitikinę, kad oro uoste darbas organizuotas netinkamai. Įmonės, kuri organizavo skrydį, atstovas teigė, kad nesklandumai kilo dėl COVID-19 protrūkio. Susirgus 5 darbuotojams, susidurta su keblumais.

Antradienį 14 val. 25 min. iš Palangos kilo lėktuvas į Oslą, Norvegijos sostinę. Tačiau jame nebuvo trijų keleivių. Žmonės tikino, kad eilėje prie registratūros laukė po ilgiau nei valandą, tačiau varteliai jiems užsivėrė prieš pat nosį. Dėl patirtų nuostolių jie kaltina oro uostą, mat tuo metu dirbusi tik viena registratorė nesusidorojo su tekusiu krūviu.

Su mažu vaiku, be automobilio raktų

Iš Palangos į Oslą antradienio reisu turėjo iškristi ir Marius su savo mama. Tėvas juos į Palangą atvežė likus maždaug 1,5 valandos iki skrydžio. Šitiek laiko skrendant iš nedidelio oro uosto būna užtektinai. Tą, jau beveik devynerius metus Norvegijoje gyvenantis Marius žino gerai.

Šeima taip suplanavo, kad tądien, tik pusvalandžiu vėliau, iš Vilniaus į Oslą turėjo skristi ir jo žmona su dviem vaikais. „Mūsų mažyliui – tik vieneri metai. Esame dirbantys, turime savo įmonę. Močiutė mūsų skrido ne poilsiauti, o pabūti su vaiku, kol mama dirba. Osle buvo paliktas šeimos automobilis. Buvome numatę, kad žmona nusileis, tada mes visi ir grįšime. Tačiau žmona nusileido, o aš taip ir likau su mašinos rakteliais Palangoje“, – pasakojo vyras.

Stovint eilėje prie registratūros laikas tirpo, eilė tirpo lėčiau.

Kaip pasakojo Marius, už jo nugaros stovėjo dar trys žmonės. Tuo metu jau vyko registracija ir į lėktuvą, skraidinantį į Londoną. „Likus kelioms minutėms iki skrydžio, registratorė kreipėsi į savo kolegę pagalbos. Trys žmonės iš eilės galo nuėjo pas tą kolegę, mes likome laukti. Kol ta kolegė užregistravo tris žmones, mūsų registratorė tik vieną. Tada atbėgo kažkokia moteris iš lėktuvo, pasakė, kad registracija baigta ir uždarė vartelius. Taip ir likome stovėti tryse“, – pasakojo Marius.

Nenuskrido į darbą

Kartu su Mariumi ir jo mama Palangoje liko Sergejus. Į darbą Norvegijoje skridęs vyras teigė, kad dar kurį laiką buvo sunku patikėti, kad liko Lietuvoje ir lėktuvas iš tiesų išskrenda be jų.

„Būtų kita kalba, jei būčiau vėlavęs. Pats tada kaltas. Tačiau taip nebuvo. Atvykau anksčiau. Net tie, kurie atvyko vėliau ir stovėjo už mūsų, išskrido“, – neslėpė kartėlio.

Iš karto po įvykio jis susisiekė su savo darbdaviais. Paaiškino likęs Lietuvoje ir negalėsiąs atvykti dirbti.

Keleiviai bandė aiškintis, ką daryti, vietoje. Kreipėsi į oro uosto darbuotojus, muitininkus, antžeminį aptarnavimą vykdančią įmonę „Orlaivių aptarnavimo agentūra“. „Išgirdome, kad patys esame kalti. Prašėme peržiūrėti vaizdo medžiagą, kokiu tempu judėjo eilė. Su mumis buvo kalbama įžūliai, nepagarbiai“, – pasakojo Sergejus.

Marius taip pat aiškino buvęs suglumintas bendravimo tono.

„Agentūros direktorius man įžūliai liepė akis išsiplauti. Aiškino, kad jam mūsų situacija neįdomi. Galime rašyti pretenziją, jei tik norime. Tą mes ir padarėme su Sergejumi. Jei taip žmogus nemyli savo darbo, kam jį dirba?“, – piktinosi Marius.

Vyras pasvarstė, kad gal ši istorija ir nebūtų pasiekusi viešumos, jei ne įžūlus bendravimas. Keliautojai tikino pasijutę ir nusivylę darbų organizavimu oro uoste ir pačia bendravimo maniera. Konfliktui įsisiūbavus net svarstyta kviesti policiją.

Sergejus į Norvegiją išskrido trečiadienio rytą. Marius su mama tai ketino padaryti vėlyvą trečiadienio vakarą.

Agentūroje – viruso protrūkis

Lietuvos oro uostų komunikacijos projektų vadovė Lina Beišienė teigė, kad jiems situacija žinoma.

„Registraciją į skrydžius bei reikiamų dokumentų patikrą oro uoste vykdo konkrečių aviakompanijų, šiuo atveju „Norwegian Airlines“, samdoma antžeminio aptarnavimo bendrovė. Palangos oro uoste keleivių registraciją ir laipinimą vykdė oro uoste veikianti antžeminio aptarnavimo įmonė UAB „Orlaivių aptarnavimo agentūra“, – teigė R.Beišienė.

Dėl patirtų nuostolių keleiviai turi kreiptis tiesiogiai į oro linijas, iš kurių pirko bilietus.

Lietuvos oro uostai taip pat pradėjo nagrinėti skundą, bus tiriamos aplinkybės, peržiūrima filmuota medžiaga.

Sergejus suskaičiavo, kad dėl antradieninio incidento patyrė apie 800 eurų nuostolius, Mariaus ir jo mamos patirti nuostoliai siekia apie 1500 eurų.

„Orlaivių aptarnavimo agentūros“ vadovas Robertas Žilys 15min teigė, kad apgailestauja dėl incidento. „Šiuo metu susiduriame su sunkumais dėl COVID-19, turime protrūkį įmonėje. Šiuo metu užfiksuota penkiems žmonėms“, – aiškino jis.

Susirgus 5 žmonėms įmonėje, kurioje yra 23 darbuotojai, susidurta su keblumais organizuojant darbus. „Sukamės su tais resursais, kokius turime“, – aiškino jis.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder