Juodąja skyle pramintą sankryžą aplopė
(4)Patys vairuotojai svarsto, kad automobilių spūstis lemia esą netinkamai sureguliuoti naujieji šviesoforai. Kiti pirštu baksnoja į minėtoje sankryžoje asfalto dangoje atsiradusias didžiules duobes, kurios ir stabdė eismą. Laimei, trečiadienį jos pagaliau buvo aplopytos.
„Juodoji skylė... O juk naujas šviesoforas buvo statomas, kad išvengtume kamščių“, - socialiniuose tinkluose komentuodami Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje stebimas spūstis piktinasi vairuotojai.
Klaipėdiečiai tikina, kad po naujųjų šviesoforų pastatymo važiuojant iš šiaurinės miesto dalies spūstys prasideda jau nuo Pilies tilto, ne ką geresnė situacija važiuojant ir iš pietinės miesto dalies.
„Sukniso tą sankyžą žiauriai. Dabar važiuojant iš Galinio Pylimo g. daugiausiai spėja pravažiuoti 4 automobiliai, bet būna, kad spėja tik 2. Tad dabar daug greičiau važiuoti aplink pro “Avitelą„, nei ten laukti. O dar tos duobės viduryje ir aplink visą sankryžą“, - piktinosi vienas internautas.
Klaipėdiečiai sprendžia rebusą - duobės minėtoje sankryžoje atsivėrė pačios ar jas paliko kelininkai.
"Duobės tikrai nėra susijusios su šviesoforo rekonstrukcija. Klaipėdos autobusų parko specialistai stebėdami situaciją irgi kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybę, kad duobės būtų užlopytos. Akivaizdu, kad jos prisidėjo prie automobilių spūsčių susidarymo, nes kai vairuotojai sustoja sankryžoje, kad įveiktų duobes, eismas stringa.
Šviesoforai veikia pagal užprogramuotą ciklą, valdymas nuolatos koreguojamas.
Naujieji šviesoforai turi vadinamuosius radarus, automatiškai įjungiančius ilgesnį žalią signalą ten, kur susikaupia daugiau automobilių. Sankryžos yra paruoštos įdiegti ir žaliąją bangą, tačiau dėl nebaigtų Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos darbų ta sistema dar neveikia, dar yra koreguojama", - situaciją komentavo Klaipėdos autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas paaiškino, kad duobes apie šulinius buvo išfrezavę minėtos sankryžos dangą turintys pakeisti rangovai „Yit Lietuva“.
„Tiesiog darbuotojai pasiruošė, kad galėtų nuimti sankryžoje visą seną dangą ir pakeisti nauja, bet užklupo šalčiai, sniegas, ir planai pasikeitė. Atsirado problemų, karšto asfalto nebegamino, bandė užlopyti šaltu, bet nesėkmingai. Dabar tenka laukti, kol oro sąlygos leis pakeisti visą dangą“, - komentavo V. Švedas.
„Vakarų eksprese“ jau rašėme, kad ši sankryža suprojektuota 2018 metais ir pagal tuometinius transporto srautus yra labiau orientuota į pėsčiuosius, kad pastarieji saugiai galėtų ją įveikti.
Rašyti komentarą