Kaip atrodo Benedikto Vanago technikų darbas lenktynių metu?

45 minutės – tiek laiko lenktynių metu turi technikai lenktynių metu užtikrinti, kad sportinis „Toyota GR DKR Hilux“ galėtų sklandžiai tęsti lenktynes.

Benedikto Vanago vadovaujama „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komanda pasidalino vaizdo įrašu, kurio dėka galite savo akimis pamatyti, kaip vyksta technikų darbas, savaitgalį vykusių „Baja TT Dehesa Extremadura“ lenktynių metu.

Turbūt esate girdėję apie Dakaro istorijas, kai technikai prie automobilių praleidžia beveik visą naktį. Tris dienas trunkančiose baja lenktynėse tokių bemiegių naktų nebūna, nes organizatoriai itin riboja laiką, kada automobilis gali būti komandos technikų rankose.

Įprastai, vakarais komandos turi nuo 1 iki 2 valandų sportinių bolidų priežiūrai, remontui ir paruošimui artėjančios dienos startui, o dienos metu greitiems servisam gali būti skiriama nuo vos 20 iki 45 minučių.

Nors toks lenktynių grafikas technikams garantuoja daugiau poilsio naktį, ribotas serviso laikas kelia ir savų iššūkių.

Lankstumas ir greitas sprendimų priėmimas – būtinybė

Vyriausiasis komandos technikas Artūras Šerkšnas pasakoja, kad serviso metu komanda privalo ne tik atidžiai patikrinti kiekvieną „Toyota Hilux“ detalę, bet ir greitai priimti sprendimus ir kūrybiškų išeičių.

Pasidalinto vaizdo įrašo pradžioje girdėti, kaip komandos nariams paskirstomos užduotys, kas ir ką turi atlikti, dar prieš automobiliui įvažiuojant į serviso zoną. „Niekada nežinome, kokios tiksliai būklės sugrįš automobilis, bet dalį informacijos gauname Benediktui dar važiuojant trasoje.

Pavyzdžiui, šiandien operatorius Arūnas spėjo nufilmuoti „Black Hawk“ be šoninės apsaugos. Nors iš anksto tam pasiruošti negalėjome, bet bent jau nebuvo staigmena“, – komentavo vyriausiasis technikas.

Vaizdo įraše išvysite, kad ne visada darbas vyksta taip, kaip suplanuota. Po to, kai varžybas paliko kolega portugalas, drauge su komandomis į lenktynes vykęs „Overdrive“ inžinierius daugiau dėmesio galėjo skirti „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ automobiliui.

„Tai šiek tiek sujaukė mūsų planą. Serviso pradžioje planavau įjungti variklį ir tikrinti visus besisukančius komponentus, bet inžinierius paprašė 5 minučių, kad persikeltų automobilio duomenis į kompiuterį.

5 neplanuotos minutės tokiame servise gali būti esminės, bet teko prisitaikyti ir keisti planą“, – sakė A. Šerkšnas.

Kaip iš A. Šerkšno perspektyvos atrodo technikų darbas bei kokių sprendimų jiems tenka ieškoti, žiūrėkite Benedikto Vanago „Youtube“ kanale: bit.ly/POV-quick-service

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder