Pažymima, kad saugos diržų įrengimas traukiniuose būtų gana brangus. Be to, geležinkelio avarijos įvyksta labai retai.
Europos Sąjungos šalių Geležinkelių saugos taryba išsiaiškino, kad traukinio keleivio mirties rizika yra maždaug 0,09 mirties atvejo milijardui traukinio kilometrų. Tai beveik tris kartus mažiau nei autobusų ir tarpmiestinių autobusų keleiviams.
Be to, traukiniai suprojektuoti taip, kad būtų kuo saugesni keleiviams, o avarija traukinyje skiriasi nuo avarijos automobilyje, pridūrė leidinys.
Automobiliuose saugos diržai skirti tam, kad susidūrimo atveju vairuotojas ir keleiviai nebūtų išmesti. Tačiau traukiniuose, kur kai kurie keleiviai stovi, o kai kurie sėdi, saugos diržai gali faktiškai pabloginti situaciją.
Leidinys paaiškino, kad keleivių apsaugą užtikrina traukinio sėdynių išdėstymas. Jos gali apriboti kūno judėjimą įvykus avarijai ir sumažinti patirtų sužalojimų rimtumą.
Geležinkelių bendrovės ir saugos ekspertai tyrė trijų taškų saugos diržų įrengimo galimybę, tačiau padarė išvadą, kad jie duoda nevienareikšmių rezultatų, pažymėjo leidinys.
Priežastis ta, kad norint įrengti saugos diržus, reikia sustiprinti sėdynes. Avarijos atveju neprisisegę keleiviai taptų „sviediniais“, kurie gali dideliu greičiu atsitrenkti į sustiprintas sėdynes ir patirti sunkių sužalojimų.

Rašyti komentarą