Kadangi tiek vienų, tiek kitų gyvenimą palengvinančiai infrastruktūrai gerinti kiekvienais metais iš miesto biudžeto skiriami milijonai eurų, klausimas tarsi ir retorinis.
Tačiau labai aiškų atsakymą galima gauti savo akimis matant, kaip ši meilė deklaruojama ne popieriuje braižomais projektais, o realiais darbais - panašu, kad nei vienų, nei kitų.
Klaipėda nepasimokė iš Herkaus Manto gatvės šaligatvyje gyvavusio dviračių tako, ne juokais supriešinusio pėsčiuosius ir dviratininkus.
Dar didesnė nesąmonė padaryta prie Taikos prospekto ir Sausio 15-osios gatvės sankryžos. Ją vėl keikia tiek ant akmeninės sienos ar apsauginės metalinės tvorelės laipinami pėstieji, tiek vos išnėrę iš posūkio „finišuoti“ priversti dviratininkai.
Rašyti komentarą