Bulvaras: „Visoms prekėms 50 procentų nuolaida". O kas žino, kiek jos kainavo anksčiau?
(2)„Bulvaro“ agentai per daugelį metų yra matę įvairiausių gudrybių, tačiau jau kelerius metus kas jau kas, bet nesikeičia fejerverkų prekybininkų marketinginis manevras: tik prasideda fejerverkų, petardų ir bengališkų ugnelių prekyba ir iškart kaba užrašas: „Visoms prekėms 50 procentų nuolaida.“
O kas žino, kiek jos kainavo anksčiau?
Ypač žinant tai, kad jų prekybų centrų pakampėse iki didžiųjų metų švenčių tokių patardų kioskelių tiesiog nebūdavo.
Tik per šventes jų išdygsta tiek, lyg grybų po lietaus.
„Bulvaro“ pasiūlymas verslininkams, liaudiškai vadinamiesiems „špikulentams“, tik prieš didžiąsias metus šventes pradėjus prekiauti fejerverkais: kabinkite iškart užrašą „99 procentų nuolaida“ ir tai labiau patrauks pirkėjų akis, nusidrieks eilės ir verslas tiesiog klestėte klestės.
Metodas paprastų paprasčiausias: užrašai kokią nors kosminę kainą ir pridedi užrašą: „99 procentų nuolaida“. Visi eina pro šalį, stebisi ir puola prekintis, reikia to ar nereikia...
Juk koks skirtumas, kiek kainuoja, svarbu, kad nuolaida didžiulė, o juk galų galiausiai vis tiek šie pinigėliai, išleisti fejerverkams, Naujųjų metų naktį ims ir pakils į orą...
Humoristinio žanro rubrikos „Bulvaras“ neturintiems fantazijos ir humoro jausmo skaityti nerekomenduojama.
Rašyti komentarą