Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos

Atnaujinta Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ praėjusią savaitę tapo nuotaikingiausia vieta apsipirkti – atidarymo proga būrys žinomų žmonių kelioms dienoms įsiliejo į parduotuvės kolektyvo gretas ir padovanojo neįprastą šventę tiek pirkėjams, tiek parduotuvės personalo senbuviams. 

Šios parduotuvės atidarymas tapo iki šiol neregėta pramoga, sutraukusia žmones iš visos Lietuvos susitikimui su jų sekamomis žvaigždėmis jiems stovint už vitrinos ar aptarnaujant kasoje. Per pirmąsias keturias atidarymo dienas šioje parduotuvėje apsilankė daugiau nei 20 tūkst. pirkėjų.

Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė dalinasi, kad Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ turi išties ypatingą reikšmę prekybos tinklui, mat tai – viena seniausių, ketvirta lankomiausių Lietuvoje ir pati populiariausių Klaipėdoje tinklo parduotuvių.

„Naują etapą šios parduotuvės istorijoje norėjome pažymėti ypatingai, todėl nutarėme, kad mūsų turinio kūrėjų buvimas kasose ar prekybos salėje pradžiugins ir sugrįžusius pirkėjus, ir darbuotojus.

Įsitikinome, kad ši netikėta avantiūra visapusiškai pasiteisino – tai buvo pavykęs nuotykis visiems.

Dalis pirkėjų į Klaipėdos „Akropolio“ „Maximą“ važiavo iš kitų miestų vien tam, kad sutiktų savo mylimas įžymybes, vežė jiems moliūgus, uogienes ir kitokias lauktuves. Atidarę šią parduotuvę sulaukėme net 26 proc. didesnio pirkėjų srauto nei įprastai ši „Maxima“ sulaukdavo“, – šypsosi pasakodama I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Be to, prekybos tinklo atstovė priduria, kad susidomėjimas kasose ir prekybos salėje dirbančiomis Lietuvos žvaigždėmis buvo itin ryškus ir socialiniuose tinkluose. 

Štai vien pasidalijimas iš darbo parduotuvėje įspūdžiais platformoje „Instagram“ sulaukė daugiau nei pusantro milijono peržiūrų.

„Šią iniciatyvą lydėjusi turinio kampanija socialinėje medijoje buvo itin sėkminga. 

Įspūdingų peržiūrų turinys sulaukė ne tik „Instagram“, bet ir „Tik Tok“ platformoje – šiame kanale jau dabar skaičiuojame daugiau nei pusę milijono organinių peržiūrų. 

Auditorijai buvo išties netikėta ir įdomu matyti, kaip žinomi žmonės mėgaujasi darbu parduotuvėje, jaudinasi skaičiuodami grąžą ir šnekučiuojasi su pirkėjais“, – atidarymo šventės sėkme dalijasi I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pirkėjų tiek, kiek būna prieš Kalėdas

Salotų skyriuje pirmąsias dvi atnaujintos parduotuvės dienas dirbusi ir specialiai šiam atidarymui kartu su „Meistro kokybės“ meistrais dvejas salotas sukūrusi viena „Maximos“ nuomonės formuotojų, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson stebėjosi, kad toks kiekis pirkėjų, tikriausiai, apsilanko tik prieš Kalėdas ar kitas didžiąsias metų šventes.

Atidarymo dienomis B. Nicholson salotos buvo tokios populiarios, kad net pralenkė Lietuvos klasika ir ilgamete čempione vadinamą lietuvišką mišrainę. 

O gera žinia ta, kad jau nuo rugsėjo 19 šios dvi salotos – žaliosios su krapesto padažu ir salotos su avinžirniais – atsiras visose trijų X tinklo parduotuvėse.

„Man buvo malonu ir plepėti, ir aptarnauti, teko laimė ir pasirašyti ant knygų, nusifotografuoti su mielais Klaipėdos žmonėmis. Visada smagu pabandyt kažką naujo, patarti ir sužinoti, kokias salotas žmonės renkasi prie grilio, kas patinka vakarienei, o kas iš viso salotų nevalgo. 

Be to, mintinai išmokus prekių kodus, net apėmė pasididžiavimas“, – atviravo B. Nicholson ir juokėsi, kad padirbusi „Maximoje“ ji buvo laiminga kaip slyva, sulaukusi gausybės malonių komplimentų.

O šviežios lietuviškos mėsos skyriuje dirbęs šefas, televizijos laidų vedėjas ir knygų autorius Gian Luca Demarco ypatingai džiaugėsi gavęs paaukštinimą ir tapęs kasininku. 

Kaip sako jis, tai buvo jo svajonės išsipildymas. Pamatyti Gian Lucos Demarco paaukštinimą į kasininkus galite čia: https://www.instagram.com/reel/C_5x7ZwtfE2/?igsh=MW45dzk1eTAxcWhmeg==.

O. Gasanovą dirbant kasoje stebino pirkėjų krepšelio turinys

Klaipėdoje atnaujintos parduotuvės kasoje dirbo ir keliautojas, žurnalistas bei „Maximos“ partneris Orijus Gasanovas. Jis po darbo prisipažino, kad bananų kodą, tikėtina, prisimins amžinai.

„Juos perka visi! Bananų kodą kasoje suvedinėjau nuolat. Sakyčiau, kad bananus perka kas antras pirkėjas, bet gi ne – dar dažniau! Bananai yra parduotuvės karaliai. 

O antra prekė pagal populiarumą buvo sviestas! Aš tiesiog negalėjau patikėti, kiek žmonės perka sviesto. Taip pat Lietuvos žmonės perka neįtikėtinai daug loterijos bilietų, – įspūdžiais dalijosi O. Gasanovas.

Jis taip pat pridūrė, kad maloniausią įspūdį jam paliko tai, kad pirkėjai kasoje dalijosi ir šalies aktualijomis, ir savo asmeninėmis istorijomis: „Klaipėdos žmonės be galo malonūs ir draugiški. Gavau du kvietimus pernakvoti, vieną kvietimą papietauti, du pasiūlymus nuvežti į Vilnių.

Iš vienos poros gavau saldainį, iš mažo berniuko gavau dovanų LEGO žmogeliuką, kuris labai panašus į mane. Dar gavau labai daug komplimentų, ir daug jų pats išdalinau.“

Laidų kūrėja ir vedėja, nuomonės formuotoja Simona Albavičiūtė-Bandita taip pat pasakojo, kad „valdydama“ kasą „Maximoje“ ji surado Klaipėdoje daugybę draugų bei pardavė daug loterijos bilietų.

„Be to, sulaukiau nemažai pažadų iš pirkėjų, kad laimėjimu jie pasidalins ir su manimi, – juokėsi garsi moteris, pasakodama, kad labai stengėsi kasoje nepridaryti nuostolių. – Smagiausia, kad su klientais aptarėme tiek visokiausių istorijų, iš jų prisižiūrėjau įdomiausių prekių ir išgirdau įvairiausių receptų.“

Negailėjo apkabinimų ir padėkos žodžių nuolat čia dirbantiems žmonėms

Laidų vedėja, žurnalistė ir knygų autorė Rimantė Kulvinskytė po dviejų dienų kasininkės kėdėje ką tik duris atvėrusioje atsinaujinusioje parduotuvėje dalijosi įžvalga, kad tik žmonės pastatą paverčia namais.

„Kasininkai, salės darbuotojai, kepėjai, mėsos, salotų skyrių ar apsaugos darbuotojai, maisto technologai, krovėjai... Parduotuvei sielą suteikia būtent jie. Ačiū už kantrybę, pamokas, motyvaciją ir palaikymą. 

Ačiū visiems klaipėdiečiams už jūsų šypsenas ir lyg nuo jūros atpūstą ramybę bei lengvumą!“, – padėka „Maximos“ kolektyvui dalijosi R. Kulvinskytė ir nuomonės formuotoja, laidų vedėja Indrė Kavaliauskaitė, kurios kartu kone kiekvienam sutiktam kolegai parduotuvėje dalino apsikabinimus.

Atidarytoje parduotuvėje po atnaujinimo pirmąsias keturias dienas dirbo ir daugiau prekybos tinklo turinio kūrėjų  – darbuotojų gretas Klaipėdos „Akropolyje“ kelioms dienoms papildė ir Viktoras Balykovas, Vaidotas Grincevičius-Whydotas, Simona Nainė ir Jonas Nainys, Indrė Stonkuvienė, Dijora Petrikonytė ir Norbertas Liatkovskis.

Be to, anot I. Trakimaitės-Šeškuvienės, prieš atvykdami į darbą kasose ar prekybos salėje prekybos tinklo nuomonės formuotojai turėjo praeiti specialius apmokymus:

„Prieš vykstant dirbti į parduotuves, kiekvienas pirmiausiai turėjo praeiti specialius mokymus, pasitikrinti sveikatą. Taip pat, atsidarius parduotuvei Klaipėdoje į ją buvo siųstos išties gausios pajėgos – čia dirbo ir iš Vilniaus biuro atvykę kolegos, mokantys dirbti ir kasoje, ir prekybos salėje.“

Daugiau įspūdžių iš turinio kūrėjų darbo atnaujintoje parduotuvėje Klaipėdos „Akropolio“ „Maximoje“ galite rasti čia: https://www.instagram.com/maxima.lt.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder