Gydytojas papasakojo, kaip sustiprinti imunitetą be tablečių: ko tikrai turėtumėte atsisakyti

Sužinokite, kaip pavasarį sustiprinti imuninę sistemą naudojant įprastus maisto produktus.

Žiemos pabaigoje kiekvieno žmogaus organizmui reikia vitaminų. Juk vasara jau seniai praėjo, o naujas vaisių ir daržovių pikas dar ne už kalnų.

Dėl to žmonės pradeda dažniau sirgti. Kas padeda greitai ir saugiai pakelti imunitetą ir ko reikia atsisakyti, kad nepablogėtų organizmo būklė.

Kaip greitai ir saugiai pakelti imunitetą naudojant maistą

Mitybos specialistė Natalija Suslova sako, kad imuninei sistemai palaikyti reikia valgyti subalansuotą maistą.

Baltymai, riebalai ir angliavandeniai turėtų gulėti toje pačioje lėkštėje. Mityboje būtinai turi būti visaverčių baltymų. Juk imuninė sistema formuoja antikūnus, kurie yra baltyminės prigimties.

Specialistas sako, kad nereikėtų pamiršti angliavandenių. Juk jie suteikia energijos visai dienai ir padeda imuninei sistemai geriau veikti:

Reikėtų neriboti angliavandenių. Tai gali būti džiovinti vaisiai, uogos, pilno grūdo košės, šakniavaisiai, įvairios daržovės. Bet kokio formato angliavandeniai, o ypač jų mišinys, yra būtini.

Riebalai taip pat yra svarbi bet kurio žmogaus mitybos raciono sudedamoji dalis. Tačiau mitybos specialistė pažymi - kad imuninė sistema būtų normali, reikia vartoti būtent sveikus riebalus:

"Tai gali būti riebi žuvis: silkė, skumbrė. Tai riešutai, avokadai, alyvuogių aliejus, sviestas, kanapių sėklos, linų sėmenys, kiaušiniai.

Riebalai yra svarbūs, nes jie tampa tokiais postamentais, kad imuninė sistema išmoktų teisingai atpažinti virusus ir bakterijas ir neiškraipytų to susitikimo."

Kas labiausiai silpnina imunitetą - 2 pagrindiniai tabu

Kiekvienam žmogui svarbu žinoti, kas gali susilpninti imunitetą - paaiškėjo, kad į draudžiamų produktų sąrašą pateko du maisto produktų variantai.

Greitas maistas, keptas maistas, maistas, kuriame yra transriebalų, pusgaminiai, užtepėlės, margarinai.

Gamindami maistą suprantame, kad, pavyzdžiui, blynuose neturėtų būti margarino. Bet kokį naudingą produktą galime paversti nenaudingu ir atvirkščiai.

Paimkime bulves, jas galima gaminti keptas arba kepti su odele su alyvuogių aliejumi. Dėl kepimo būdo produktą padarome arba naudingą, netgi gydomąjį, arba kenksmingą.

Ji taip pat pridūrė, kad imuninę sistemą slopina įprotis, kuris pripažįstamas žalingu - rūkymas, taigi, geriau atsisakyti alkoholio ir cigarečių.

Kaip sustiprinti imunitetą namuose

Specialistas taip pat aiškina, kad ne tik maistas turi įtakos geram imunitetui.

Vienas iš svarbiausių veiksnių taip pat yra miegas:

Miegas lemia mūsų gyvenimo būdą jau naktį. Miegas užprogramuoja mūsų organizmą į modelį, kuris diktuos, kaip organizmas veikia, kaip gyventi, kaip susidoroti su stresinėmis situacijomis ar sutikti kelyje virusus ir bakterijas.

Jei ignoruosite miegą, bet kokie kiti veiksmai, kurių imsitės sveikatos srityje, bus visiškai nenaudingi. Taip yra todėl, kad miegas yra galingas imunomoduliatorius. Bet koks darbas su imunine sistema turėtų būti kuriamas derinant miegą.

Pasak jos, sveikas žmogaus miegas turėtų trukti vidutiniškai 7-8 valandas per parą. Minimalus miego kiekis normaliam organizmo funkcionavimui užtikrinti yra 6 valandos. Taigi, jei nežinote, kaip sustiprinti imunitetą, pasistenkite reguliariai miegoti.

Kartu ekspertė ragina nemiegoti ilgiau nei 10 valandų per parą. Juk tai gali pakenkti jūsų organizmui lygiai taip pat, kaip ir miego trūkumas.

"Jei darbo dienomis neišsimiegate ir planuojate tas valandas išmiegoti savaitgalį, ši taisyklė taip pat neveikia. Daugiausia, ką galite padaryti savaitgalį, tai miegoti valanda ilgiau", - sako Natalija Suslova.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder