„Instagram“ pokyčiai: sekti „TikTok“ tendencijomis buvo klaida, todėl kompanija skirs daugiau autentiškesniam turiniui

„Instagram“ pokyčiai: sekti „TikTok“ tendencijomis buvo klaida, todėl kompanija skirs daugiau autentiškesniam turiniui

Pripažinus, jog 2022 m. kompanija „Instagram“ skyrė per daug dėmesio vaizdo įrašam, buvo nuspręsta teikti prioritetą nuotraukų turiniui. Apie tai rašo rockcontent.com.
 

Įmonei „Meta Platforms“ priklausantis socialinis tinklas jau ilgą laiką stengiasi kovoti su išaugusiu „TikTok“ populiarumu. „Instagram“ kompanijos vadovai norėdami išvengti papildomos konkurencijos nusprendė papildomą dėmesį skirti vaizdo įrašams. Deja, toks „Instagram“ sprendimas tiktai susilaukė neigiamų reakcijų iš socialinio tinklo vartotojų.

„„Instagram“ nebebus „kvadratinė“ nuotraukų dalijimosi programėlė. Jis tapo bjauriu kanalu, panašiu į kinų konkurentą“, – skelbia internautai.

Pirmenybė – vienos rūšies turiniui

„Instagram“ generalinis direktorius Adamas Mosseri pripažino, jog 2022 m. programėlė per daug dėmesio skyrė vaizdo įrašams, tačiau per 2023 m. vėl planuoja skirti daugiau dėmesio nuotraukų turiniui.

„Tiesą sakant, nežinau, ar džiaugiuosi, tai išgirdęs, ar tiesiog pykstu. Kaip naudotojas, iš tikrųjų džiaugiuosi, nes man malonu naudotis „Instagram“ kaip nuotraukų dalijimosi programėle.

Vis dėlto, kaip rinkodaros specialistas, turiu pasakyti, jog mane šiek tiek vargina sekti kintančius socialinių tinklų algoritmus.

Nesupraskite neteisingai, reels‘ai yra fantastiški“, – pasakojo A. Mosseris.

Stimulas pokyčiams – nevaldomas pavydas?

Jei naudojatės „Instagram“ platforma, žinote, kad programėlė kurį laiką stengėsi pažaboti „TikTok“ augimą ir išlaikyti vartotojus Instagram‘e.

Dėl to buvo įdiegtos kelios naujos funkcijos: 60 sekundžių trukmės vaizdo įrašai reels bei piniginės premijos geriausiems kūrėjams. Taip pat naujasis algoritmas buvo įvestas taip, jog pirmenybė būtų teikiama vaizdo įrašams, o ne kitam turiniui.

Deja, tokios „Instagram“ naujovės ne tik visiškai nesustabdė „TikTok“ augimo, bet ir sukėlė nemenką naudotojų nepasitenkinimą.

A.Mosseri patikino, jog „Instagram“ pradėjus rodyti labiau subalansuotą turinį, buvo pasiekti sėkmingesnis rezultatai. „Kai kurie palyginti labiau mėgsta nuotraukas nei vaizdo įrašus.

Kitiems patinka komentuoti, tačiau bendra statistika – maždaug vienoda. Instagrame visi gali rasti tai, kas jiems patiktų“, – aiškino kompanijos generalinis direktorius. 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder