Kantar: „Eurovizija“ su Monikos Linkytės čiūto tūto sudomino per milijoną žiūrovų
Tiesiogiai per LRT TELEVIZIJĄ transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, išankstiniais „Kantar“ duomenimis, siekė 19,2 procentų.
„Eurovizija“ – žiūrovų favoritė
„Lietuva jau dvidešimt trečią kartą dalyvauja Eurovizijoje ir daugelyje namų tai tapo gegužės tradicija šeimos ar draugų rate susiburti žiūrėti šio renginio.
Populiarumą matome ir iš skaičių – šio muzikinio konkurso reitingų vidurkis yra 15%, tad ši laida yra favoritė metiniame tope“, – sako „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.
Pernai metiniame laidų tope „Eurovizijos“ transliacijoms teko pirmosios dvi pozicijos. Net ir pusfinaliai, kuriuose nedalyvauja Lietuva – patenka į metinį žiūrimiausių laidų topą.
Tiesa, į finalą pastaruosius kelerius metus šalis sėkmingai patenka: iš 19 kartų 12 įveikė atranką (nuo 2004 metų, kai galioja ši tvarka).
Dauguma žiūri tiesioginę transliaciją
„Į metinių laidų topus patenka ne tik tarptautinio „Eurovizijos“ konkurso pusfinaliai ir finalas, bet ir jį apšildančios laidos, taip pat nacionalinės atrankos finalas.
Didžioji dalis auditorijos žiūri transliaciją tiesiogiai, nes čia kaip ir varžybose yra azarto elementas – tokias laidas žiūrovai mėgsta žiūrėti gyvai, aptarti ryte šviežius įspūdžius su kolegomis ar pažįstamais“, – sakė L. Petraitienė.
Monika pralenkė ir pačią save
L. Petraitienė komentuodama duomenis sakė, jog Monika šiemet dalyvaudama pralenkė ir save pačią. Monikai tai jau antras pasirodymas šiame konkurse.
„2015 metais jos pasirodymo su Vaidu Baumila finalo reitingas siekė 16,7%, o šiemet – 19,2 procentų. Panašų reitingą buvo pasiekusi ir pernykštė transliacija „Eurovizijos“ finalo, kuriame Lietuvai atstovavo Monika Liu su daina „Sentimentai“, – sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Monika Linkytė šiemet finale užėmė 11 vietą ir tai ketvirtas geriausias Lietuvos rezultatas per dalyvavimo šiame konkurse istoriją. Konkurse šiemet pergalę iškovojo taip pat antrą sykį dalyvavusi Švedijos atstovė Loreen su daina „Tattoo“.
Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ vyko š. m. gegužės 9-13 dienomis Liverpulyje, kuris surengė šį renginį vietoj pernai jį laimėjusios Ukrainos, dėl šalyje vykstančios Rusijos invazijos.
Apie „Kantar“
„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti specialistus daugiau nei 90 šalių. „Kantar“ yra ekspertai media vartojimo, inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse.
Rašyti komentarą