Konduktoriaus paprašė prižiūrėti traukinį

Japonijos traukiniai tarp užsieniečių keliautojų įgijo beveik kultinį statusą dėl savo punktualumo ir efektyvumo. Socialinės žiniasklaidos naudotojai apie juos puikiai atsiliepia, o daugelis Japonijos gyventojų kaip savaime suprantamą dalyką vertina geležinkelių operatorių atkaklų siekį atvykti ir išvykti laiku.

Tačiau kartais šis punktualumas kainuoja, ypač jei esate traukinių operatorius, įsitraukęs į veiksmingą Japonijos transporto tinklą.

Pavyzdžiui, gegužės 16 d. "Shinkansen" traukinio mašinistas išėjo iš kabinos į tualetą. Tai nėra įprasta darbo pertrauka - jis tai padarė traukiniui važiuojant 150 km per valandą greičiu (90 mylių per valandą) su maždaug 160 keleivių.

36 metų mašinistas iš traukinio "Hikari Nr. 633" kabinos buvo išlipęs tik maždaug trims minutėms.

Jis paprašė konduktoriaus, kuris neturėjo licencijos vairuoti traukinį, prižiūrėti traukinį jam nesant apie 8.15 val. Japonijos vietos laiku, kai traukinys važiavo tarp Atamio ir Mišimos stočių Šizuokos prefektūroje, pranešė "Central Japan Railway Co." (JR Central), CNN Travel.

Traukinių konduktoriai rūpinasi žmonių įlaipinimu ir išlaipinimu iš traukinių bei atlieka kitas užduotis, tačiau iš tikrųjų jie nevairuoja. Dėl to abiems darbuotojams kilo rimtų  problemų.

 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder