OPIUmTUXEDO" pasivadinęs vartotojas ryte liftu kilo į septintame aukšte esantį biurą ir užstrigo. Indas mėgino prisiskambinti kolegoms arba pastato administracijai, tačiau jam pavyko susisiekti tik su kadrų skyriumi, kuriam jis ir papasakojo, kas nutiko. Skyrius informavo techninį padalinį, tačiau liftus tvarkantis meistras atsilaisvino tik po trijų valandų.
Kai pagaliau vyras pasiekė darbo vietą, vadybininkas jam nurodė, kad sistemoje jau pažymėta, jog tądien darbe jis nepasirodė, todėl atlyginimo už praleistą laiką negaus.
Tuomet vyras viršininkui pareiškė, kad eis namo ir sulaukė priekaištų dėl neetiško elgesio bei priminimo, jog įmonei ir taip trūksta žmonių.
Vėliau įrašo autorius sulaukė daugiau grasinimų ir sankcijų, kurias žadėjo pritaikyti, jeigu jis atsisakys dirbti. Taip pat vyrui buvo pareikšta, kad jis išsigalvoja pasiteisinimus tam, jog galėtų nedirbti. Tarnautojas kelis pokalbius įsirašė ir planuoja paduoti skundą įmonės vadovybei.
Indas patikino, kad liftas prastai veikė kelias pastarąsias savaites - jis stodavo tarp aukštų arba neatsidarydavo durys. Biuro darbuotojai apie problemą pranešė administracijai, tačiau niekas neskubėjo remontuoti.
Komentatoriai palaikė įrašo autorių ir rekomendavo jam pakeisti darbą.
„Kokios nesąmonės. Tavo įmonė privalėjo pasiūlyti kompensaciją už šį incidentą", - rašė vienas.
Kitas internautas nurodė, kad atmosfera biure yra toksiška bei priminė vyrui, jog korporatyvinis pasaulis nėra draugiškas.
Rašyti komentarą