Mazalų šeimos atostogos Tenerifėje: patarimai, ką aplankyti su vaikais

Televizijos laidų vedėja, nuomonės formuotoja Laura Mazalienė su vyru ir trimis savo atžalomis dar visai neseniai niūrų Lietuvos orą iškeitė į saulėtąją Tenerifę.Daug keliaujanti šeima patvirtina, kad ši salapuikiai tinka poilsiui su mažais vaikais. Be to, Tenerifė Mazalų šeimai atmintyje išliks visada– čia sūnus Matijus ištarė pirmuosius žodžius.

Atostogos visai šeimai

Laura Mazalienė pasakoja, kad augant vaikams, rinkdamasi kelionių kryptį, pora stengiasi suderinti kiekvieno šeimos nario poreikius, kad atostogos tenkintų ir tėvus, ir atžalas.

„Mes su vyru pirmenybę teikiame aktyvesniam poilsiui. Mano vyras mėgsta ekstremalų sportą, todėl anksčiau rinkdavomės tas kryptis, kur jis turėtų užsiėmimų.

Kol vaikai buvo mažesni, bandėme juos priderinti prie savo norų ir keliaudavome ten, kur patiems buvo miela.  Tačiau paaugę vaikai tapo mūsų komandos dalimi, todėl dabar daugiau atsižvelgiame į jų pageidavimus“, – pasakoja L. Mazalienė.

Moteris atskleidė, kad šeima nesibaimina keliauti su vaikais, renkasi keliones ne tik Europoje. Šaltuoju metų laiku nori pasilepinti ir aplankyti šiltus regionus.

„Su vaikais esame buvę Tailande. Slidinėjome Italijoje, prie Komo ežero išmaišėme mažus miestelius.

O prieš porą metų visi kartu išskridome į Egiptą.

Čia buvo maloniai šilta, vanduo taip pat buvo šiltas, tad ši kryptis patiko visiems – tiek vaikams, tiek mums. Po šios kelionės pradėjome svarstyti, kur galime pailsėti šiltai, jaukiai, ten, kur daug gražių vaizdų.

Taip į mūsų akiratį patekoTenerifė“, – pasakoja L. Mazalienė.

Ši atostogų kryptis lietuviams tikrai yra gerai pažįstama ir mėgstama, ją mielai renkasi ir pavieniai keliautojai, ir šeimos su vaikais.

„Tenerifėje oras malonus ištisus metus. Keliautojų nuomonės tyrimo duomenimis, ši sala, kartu su Ispanija, Maljorka, rikiuojasi geidžiamiausių atostogų šalių sąrašo viršuje.

Tenerifė žavi savo įvairove ir yra patraukli kelionėms su šeima.

Mūsų duomenys rodo, kad daugėja keliaujančių su vaikais, net 40 proc. visų poilsiautojų yra šeimos.

Kadangi sala iš tiesų yra didelė, dažnai per vienas atostogas jos visos net neįmanoma pažinti“, – sako kelionių organizatoriaus „TezTour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

Aplankė namų jausmas

Kanarų salose su vaikais, pasak L. Mazalienės, jie lankėsi ir anksčiau – buvo Fuerteventūroje ir Gran Kanarijoje. Apie Tenerifę šeima jau buvo prisiklausiusįvairių pasakojimų, tad šią salą panoro išbandyti patys.

„Praėjusiais metais pirmą kartą išvykome į Tenerifę ir ten praleidome 5 savaites. Sala mus pakerėjo visomis prasmėmis. Joje veiklos randa ir suaugusieji, ir vaikai.

Kai šiemet sugrįžome į Tenerifę, mus aplankė namų jausmas“, – įspūdžiais dalijasi moteris.

Tenerifė yra didžiausia Kanarų sala. Ji garsėja savo paplūdimiais, kalnais, nacionaliniais parkais, gyvūnija. Tenerifė taip pat laikoma viena geriausių vietų Europoje stebėti žvaigždes.

Turizmo ekspertai sako, kad pietinė salos dalis yra šiltesnė, todėl čia įsikūrę didžiausi ir žinomiausi salos kurortai, driekiasi patys populiariausi ir geriausi šalies paplūdimiai, matyti nepakartojami kalnų vaizdai.

„Tenerifėje galima išpildyti įvairiausius lūkesčius ir pasisemti patirčių, veikiausiai todėl ši kryptis yra tokia patraukli keliaujantiems su šeima.

Ramiai pailsėjus paplūdimyje, verta išsiruošti į kalnus arba patyrinėti jų šlaituose esančius kaimelius. Taip pat Tenerifėje būtina paragauti ir gastronominių įdomybių ar net išsiruošti į gastronominį turą“, sako „TezTour“ atstovė.

„Keliaudami po Tenerifę aplankėme daug miestelių.

Didelį įspūdį paliko Teidės ugnikalnis ir visi į jį vedantys keliukai, taip pat Anagos nacionalinis parkas – įspūdinga gamta ir jos didybė. Dalyvavome ir karnavale, jis labai patiko vaikams.

Prisiminimuose išliks ir Garachico miestelis – čia, ledainėje, mūsų sūnus Matijus ištarė pirmuosius žodžius“, – dalijasi L. Mazalienė.

Svarbu išdrįsti

Kelionė su vaikais ne vienam gali pasirodyti kaip iššūkis. Žinoma, keliauti su trimis atžalomis yra sunkiau ir reikia šiek tiek pasiruošimo.

Kaip teigia L. Mazalienė, vis dėlto baimintis nereikia, nes visos bendros patirtys stiprina tarpusavio ryšius ir po kiekvienos kelionės jie sugrįžta kaip brandesnė šeima.

„Kelionėms su vaikais tinka posakis „bijoti, bet išdrįsti“. Mes, suaugusieji, norime komforto, ir kartais galbūt be reikalo baiminamės – o jei vaikas susirgs ar pan.

Tačiau iš tiesų kelionės yra tiesiog būtinos gerai savijautai, per jas tikrai pasigaminame laimės hormonų. Man atrodo, keliauti ir parodyti vaikams, koks nuostabus yra pasaulis, tiesiog būtina“, – dalijasi nuomonės formuotoja.

L. Mazalienės rekomendacijos, ką aplankyti su vaikais

Siamo ir Loro parkai. Diena Siamo atrakcionų parke šeimai buvo viena linksmiausių. Dvi mažylių aikštelės patiks vaikams iki 4 metukų, o aukštesni nei 110 cm vaikai galės keliauti į visus parko atrakcionus.

Sutaupyti galima įsigyjant bendrą bilietą į Siamo ir Loroparkus. Loro parke yra labai daug įvairių papūgų.

O vandens gyvūnų pasirodymai, ypač orkų, paliko didelį įspūdį.

Restoranas „ElCordero“. Jei ieškote gastronominių įspūdžių, užsukite į bananų plantacijoje įsikūrusį restoraną. Jame paskanaukite tradicinių salos patiekalų, ypač kanarietiškų bulvių.

Pavalgius smagu pasivaikščioti po plantaciją, kai virš galvos kaba bananų kekės ir šalimais esančiame aptvare linksmai mekena ožkos.

Teidės nacionalinis parkas. Vaikams smalsu pamatyti tikrą, nors ir miegantį, ugnikalnį. Kelias iki Teidės netrumpas, su savimi reikia turėti vandens ir saldumynų vaikams.

Nacionaliniame parke galima surengti įsimintiną pikniką. L. Mazalienė atkreipia dėmesį, kad užkilti funikulieriumi į viršūnę reikia specialios registracijos, o vaikams iki 3 metų juo naudotis negalima.

L. Mazalienė siūlo rasti laiko apsilankyti ir salos sostinėje: „Čia rasite tiek žavingų augalų, tiek puikią žaidimų aikštelę, fontanus, gėlių laikrodį ir stilingas kavinukes“.