Neseniai antro vaikelio susilaukusi Viktorija Siegel - Suodaitė sudėjusi rankų nesėdi: neįsivaizduoju savęs nedirbančios

Viktorija Siegel-Suodaitė – moteris, ne tik subūrusi armiją sekėjų, bet ir įkūrusi sėkmingą verslą. Prieš kelerius metus startavusi su e. parduotuvės idėjos įgyvendinimu, ji tikina: „Visada bus žmonių, kurie nepalaikys, kritikuos ar bandys sumenkinti, kurie sakys, kad „dviračio neišrasi“, ar kad toks verslas visiškai nereikalingas, tačiau jei savimi tikite ir pasitikite – bandykite, darykite.“
 

Būtent šį, pasitikėjimo savimi, kelią V. Siegel-Suodaitė pasirinko ir šiandien pasakoja apie verslo pradžią, jo išskirtinumą bei pakeliui patirtus iššūkius.

Pradėti veiklą paskatino sekėjų klausimai

Idėja įkurti e. parduotuvę, anot V. Siegel-Suodaitės, atsirado natūraliai – didėjantis sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose ir jų klausimai, kokias grožio ar makiažo priemones naudoja moteris, paskatino visomis savo rekomendacijomis pasidalyti vienoje e. platformoje, rašoma spaudos pranešime.

Šiandien verslininkės auditorija – įvairaus amžiaus Lietuvos moterys, kurios domisi nuomonės formuotojų gyvenimu, kosmetika, mada ir ieško geriausių prekių rekomendacijų.

„Ilgą laiką dirbau reklamos versle, esu žinomas žmogus, tad turėdavau begales asmeninės reklamos užsakymų, išbandydavau įvairiausias kosmetikos priemones tiek iš Lietuvos, tiek iš kitų pasaulio šalių.

Per visą darbo su skirtingais prekių ženklais laiką išsigryninau, kokie produktai man tinka ir patinka, ką naudoja mano šeima – vyras, mama, kas tinka mano dukrai Nicolei ir kokius produktus renkasi mano geriausios draugės, – pasakoja V. Siegel-Suodaitė. – Kadangi socialiniuose tinkluose aktyviai dalinuosi savo kasdienybe, sulaukdavau vis daugiau klausimų, kokias priemones galiu rekomenduoti.

Būtent dėl šių klausimų ir gimė e. parduotuvės idėja.“

Kai verslo kūrimą lydi jausmas „savo rogėse“

Vis dėlto verslo pradžia, anot V. Siegel-Suodaitės, nebuvo rožėmis klota – kainavo išties daug laiko, nuoširdaus atsidavimo ir finansinių išteklių – procesus nuolatos reikia prižiūrėti, stebėti jų rezultatus ir greitai reaguoti į bet kokius pasikeitimus.

Todėl būta nemažai sunkių akimirkų, tačiau noro viską mesti – niekada.

„Nesu iš tų žmonių, kurie gali sustoti pusiaukelėje, negaliu visko mesti, o ypač kai į projektą įdėjau tiek savęs.

Net ir nėštumo metu dažnai iš vyro girdėdavau, jog turėčiau daugiau ilsėtis, mažiau galvoti apie darbą ir tiesiog atsipalaiduoti, tačiau negalėjau.

Jei kartu su sūneliu jaučiamės gerai, man malonumas toliau užsiimti savo veikla, nes nuoširdžiai jaučiuosi „savo rogėse“, – atvirauja pašnekovė.

Šiandien šeima bendrą verslą plėtoja pasiskirstę vaidmenimis: V. Siegel-Suodaitė dirba su produktų atranka, reklama ir klientais, Laurynas Suodaitis – su finansais ir plėtra.

Paklausta, ar jaučia, kad vaidmenys versle vis dar stereotipiškai skirstomi į vyriškus ir moteriškus, moteris tvirtina, kad tiek šeimoje, tiek versle su vyru yra lygūs vienas kitam.

„Manau, jog mąstymas, kad tik vyrai gali eiti aukštas pareigas, būti lyderiais ar įmonių savininkais, yra itin pasenęs.

Nemėgstu skirstymo, kas yra moteriška, o kas – vyriška.

Manau, kad abi lytys turi vienodai augti, tobulėti, gilinti savo žinias ir prisiimti vienodas atsakomybes, – kalba ji. – Neslėpsiu, būdama jaunesnė taip pat labiau tikėjau vyrų sėkme, bet dabar viskas kitaip.

Neįsivaizduoju savęs nedirbančios, nerealizuojančios savo idėjų, neaugančios tiek profesiniame, tiek asmeniniame gyvenime.

Tai man suteikia laimę ir pilnatvę.“

Šeimos verslas: kartu priimami sprendimai

Anot V. Siegel-Suodaitės, esminė priežastis, padėjusi e. parduotuvei užaugti – artimas ryšys su žmonėmis.

„Nors turime klientų aptarnavimo specialistus, kurie atsako į visus techninius klausimus apie siuntas, pristatymus ir kt., į visas žinutes, kurias gaunu asmeniškai, atsakau pati.

Dažniausiai bendrauju balso žinutėmis, kad klientės dar labiau pajaustų mano dėmesį ir ryšį su jomis. Taip dar geriau suprantu mūsų pirkėją, išsiaiškinu lūkesčius, priimu pagyrimus ar pastabas“, – sako pašnekovė.

Kiti svarbūs akcentai, pasak V. Siegel-Suodaitės, yra kokybiški, pasiteisinantys ir kainą atitinkantys produktai, jų įvairovė ir padėka klientams už lojalumą – papildomos standartinės talpos prekės dovanų.

Moteris pabrėžia, kad būtent šios priežastys į e. parduotuvę vis labiau skatina užsukti ir vyrus.

„Stengiamės atliepti visų žmonių poreikius ir norus, prisitaikyti prie jų pageidavimų ir komentarų.

Žinoma, tai – šeimos verslas, dėl to labai džiaugiuosi, kad prie įvairių produktų atrinkimo labai stipriai prisideda ir mano vyras, to rezultatas – sparčiai besiplečianti ir vyrams skirtų produktų kategorija bei šiek tiek kintanti mūsų auditorija – prie jos prisijungia vis daugiau savimi ir savo oda besirūpinančių vyrų“, – kalba ji.

Taip pat, pasak V. Siegel-Suodaitės, daug dėmesio ir investicijų skiriama žmonių apsipirkimo patirčiai gerinti – šiemet ne tik techniškai bei vizualiai atnaujinta visa parduotuvės interneto svetainė, bet ir integruoti papildomi technologiniai sprendimai.

„Anksčiau naudojomės skirtingais mokėjimų paslaugų teikėjais, tačiau vyro iniciatyva nusprendėme viską perkelti į vieną „Klix“ e. atsiskaitymų sprendimą, kuris patogus ir pirkėjui, ir pardavėjui.

Tapo lengviau administruoti gautus mokėjimus, išvengiame visų galimų sisteminių nesusipratimų.

Jaučiamės esantys žingsniu priekyje, kai mūsų parduotuvėje galima atsiskaityti saugiu ir pažangiu metodu, o ypač tai jaučiame iš žmonių atsiliepimų – gauname daug asmeninių žinučių, kuriose – komplimentai dėl aiškaus ir nesudėtingo apsipirkimo proceso“, – pasakoja e. parduotuvės vadovė.

Jei savimi tikite – bandykite

Nors šiai veiklai sukako vos pora metų, pasak V. Siegel-Suodaitės, stipriai augta visose srityse – nuo apyvartos, klientų rato iki kolektyvo ir turimų patalpų.

Einama dideliais žingsniais ir kol kas nematyti, kad jie imtų mažėti.

„Labai tikiuosi, kad augant sūneliui abu jausimės puikiai ir galėsiu kiek įmanoma daugiau prisidėti prie turimo verslo, jo planų, dirbti su įvairiais produktais ir jų reklamomis.

Esu be galo laiminga ir motyvuota toliau veikti ir kurti, džiaugiuosi galinti save realizuoti ir augti kartu su visu verslu“, – tikina moteris.

Pokalbį pašnekovė baigia padrąsinimu imtis verslo patiems: „Manau, kad svarbiausia yra drąsa ir tikėjimas savimi, savo idėja.

Visada bus žmonių, kurie nepalaikys, kritikuos ar bandys sumenkinti, kurie sakys, kad „dviračio neišrasi“, ar kad toks verslas visiškai nereikalingas, tačiau jei savimi tikite ir pasitikite – bandykite, darykite.

Pastangos, darbas ir nuolatinis ėjimas į priekį moko ir visada vienaip ar kitaip atsiperka, atneša rezultatą.“

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder