Ir nors galėtumėte manyti, kad tai vieno iš garsiausių „influencerių“ projektas – šis kanalas priklauso prekių ženklui „Pildyk“.
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ valdoma išankstinio mokėjimo paslauga vasarą pasiekė įspūdingų rezultatų – kanalas ne tik pateko ir išsilaikė populiariausiųjų trejetuke, o pastarąją šių metų savaitę (rugpjūčio 18-24 dienomis) tapo žiūrimiausiu Lietuvoje.
Sėkmė – dėl organiško turinio ir drąsių idėjų
Per birželio, liepos ir rugpjūčio mėnesius „Pildyk“ kanalo vaizdo įrašai „YouTube“ platformoje sulaukė daugiau nei 12 mln. organinių peržiūrų – tai vieni aukščiausių rodiklių šalyje.
Skaičiuojama, kad kanalas per vasarą pasiekė daugiau kaip 404 tūkst. unikalių žiūrovų, o kai kurias savaites aplenkė net didžiausius televizijų ar naujienų kanalus.
Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė, sako, kad auditoriją pritraukia ne tik linksmas, bet ir prasmingas turinys.
„Mūsų kanale nėra reklamų ar remiamo turinio – viskas daroma organiškai, o rezultatai kalba patys už save. Turinį kuria patys jauni žmonės, todėl jis yra autentiškas, tikras ir artimas jų bendraamžiams.
Kartu tai – ne tik pramoga, bet ir būdas kalbėti apie svarbias temas jaunimui suprantama kalba“, – teigia D. Jonušienė.
Turinys, kuris jungia ir edukuoja
„PildykLT“ kanalas veikia nuo 2009 m., tačiau naują kokybinį šuolį pasiekė per pastaruosius ketverius metus. Kanalą kuria jauni turinio kūrėjai – Artūras iš „Stimo Media“, Andrius Talžūnas, taip pat nauji veidai Demi Siu ir Akvilė Knyguolis, prisijungę iš „TikTok“ ir „Instagram“ platformų.
Per vasarą daugiausiai peržiūrų sulaukė vaizdo įrašai, kuriuose buvo nagrinėjamos socialinės temos – pavyzdžiui, pagalba vaikui po paspirtuko avarijos ar draugystė su Dauno sindromą turinčia kūrėja, taip pat iššūkiai ir eksperimentai, tokie kaip pasivaikščiojimas per 30 laipsnių karštį, ekstremalūs išbandymai ar pirmosios kelionės į užsienį, bei mokomasis turinys – nuo „TikTok“ mitų testavimo iki informacijos apie skemus ir interneto saugumą.
„Mūsų tikslas – būti alternatyva bukam turiniui. Vaikai ir paaugliai nori turinio, kuris įtraukia, bet kartu kažko išmoko. Stengiamės, kad kiekvienas video turėtų bent kruopelytę prasmės“, – priduria D. Jonušienė.
Tarp žiūrimiausių – jau ne pirmą kartą
„Pildyk“ kanalas nuolat išlieka tarp TOP 3 žiūrimiausių Lietuvoje, o 2024 m. gruodį taip pat buvo pasiekęs pirmąją vietą pagal peržiūras.
Visi rodikliai pasiekti be mokamos reklamos ar įrašų monetizacijos, tad auditorija susidomi natūraliai – per rekomendacijas, paiešką ar pasidalinimus.
Lietuviškų „YouTube“ kanalų statistika skelbiama platformoje ytop, kuri stebi daugiau nei 3 tūkst. kanalų ir sudaro jų reitingus pagal peržiūras, sekėjų skaičių ir kitus rodiklius. Pagal šiuos duomenis, „Pildyk“ kanalas yra vienas žiūrimiausių tarp jaunimo auditorijai skirtų turinio kūrėjų.

Rašyti komentarą