Susipažinkite su verslininkų pora, siekiančia pašalinti "gėdą ir baimę" iš sekso žaislų Indijoje
Naujos pradedančiosios įmonės, kuri, pasitelkdama suaugusiesiems skirtus žaislus ir įžūlias reklamas, kovoja su ilgamečiais tabu, įkūrėjų pora sako, kad nori panaikinti "gėdą, kaltę ir baimę" dėl sekso Indijoje.
Nepaisant to, kad Indija yra Kamasutros šalis, atviros diskusijos apie seksualumą ir intymumą konservatyvioje šalyje dažnai laikomos nepadoriomis.
Anushka ir Sahil Gupta įkurta bendrovė "MyMuse" tai sprendžia pasitelkdama mišrią rinkodarą ir kūrybiškus eufemizmus, dėl kurių, anot jų, produktai neatrodo tokie bauginantys ir skatina pirkti juos pirmą kartą.
"Kaip visada raginame fejerverkus pasilikti miegamajam", - buvo skelbiama vienoje iš tokių reklamų socialiniame tinkle "Facebook" prieš vieną didžiausių Indijos religinių švenčių ir jai būdingų pirotechnikos priemonių pernai.
"Su gėda, kaltės jausmu ir baime, susijusia su tuo, kad perkate kažką, kas turėtų būti naudojama jūsų intymiose vietose, ir tai yra pirmas dalykas, kurį norėjome pakeisti", - sakė Anushka.
"Su gėda, kaltės jausmu ir baime yra susijusi gėda, kaltė ir baimė pirkti kažką, kas turėtų būti naudojama intymiose vietose, ir tai yra pirmas dalykas, kurį norėjome pakeisti", - sakė Anushka.
Investuotojai taip pat stato ant šios neišnaudotos rinkos didžiulėje 1,4 mlrd. gyventojų turinčioje šalyje: Indijos sekso žaislų sektorius, kurį "TechSci Research" įvertino 91 mln. JAV dolerių 2020 m., ir prognozuojama, kad jis kasmet augs 16 proc.
Praėjusiais metais, kai buvo įvesti apribojimai dėl Covid-19, Guptai pradėjo siųsti diskretiškai supakuotus vibratorius - "masažuoklius", kaip sako "MyMuse", - žvakes ir lubrikantus.
Indijoje miegamasis daugeliui žmonių yra viena iš nedaugelio saugių erdvių, kurios neliečia "MyMuse" įkūrėjas Sahilas Gupta
Pasitelkdami tikslinę socialinės žiniasklaidos kampaniją, jie sako, kad bando pakeisti pokalbio apie seksą kryptį, atsisakydami dažnai "šlykščių" vaizdų Bolivudo filmuose.
"[Norime] tiesiog pašalinti visą seksizmą iš šios idėjos ir padaryti ją gražią, natūralią, universalią", - aiškino Anushka, kuri paliko darbą "WeWork" ir tapo verslininke.
Daugėja paslaugų, skirtų seksualiai smalsiems Indijos gyventojams: kita pradedančioji įmonė "Gizmoswala" Mumbajaus gyventojams siūlo tą pačią dieną pristatyti įvairius rinkinius, ir ragina pirkėjus internete atrasti savo "nepadoriąją pusę" - apatinio trikotažo rinkinius ir nuotoliniu būdu valdomus vibratorius.
Tačiau joms vis dar reikia kovoti su platesne visuomene, ypač su vyresnėmis, konservatyvesnėmis kartomis, kurios dievina moters dorybę ir garbę, ir su kultūra, kurioje sutartos santuokos vis dar yra norma.
"Kalbant apie seksualinį sąmoningumą, yra daugybė Indijų. Viena Indija priėmė ir pasikeitė, kita keičiasi lėtai, o trečia vis dar atsilieka 10 ar 20 metų", - sakė lytinio švietimo specialistė Džaja Ajajappa (Jaya Aiyappa).
Priešininkų grupės užpuolė poras, kurios, jų manymu, elgiasi ne pagal "indiškas vertybes".
Politikai ir policija taip pat buvo kaltinami reidais į viešbučius, naktinius klubus ir jaunų žmonių užpuolimais už viešą meilės demonstravimą, girtavimą ar nepadorių drabužių dėvėjimą.
Praėjusiais metais muitinė konfiskavo vibratorių ir vibratorių siuntinį - tai buvo internetinių užsakymų bumo per pandeminį uždarymą rezultatas - nes Indijos įstatymai vis dar draudžia importuoti "žaislus, kurie primena žmogaus kūno dalis".
Dialogo apie seksą trūkumas gali sukelti dezinformaciją ir piktnaudžiavimą, perspėjo Aiyappa ir pridūrė, kad net pastangos įvesti platesnę lytinio švietimo programą mokyklose susidūrė su pasipriešinimu.
Anushka Gupta sakė, kad ji suprato, jog reikia kažką keisti, kai grįžusi iš darbo užsienyje susidūrė su sunkumais ieškodama net pagrindinių seksualinės sveikatos produktų, tokių kaip kontraceptikai ir lubrikantai.
"Tai iš esmės bloga padėtis", - sakė ji ir pridūrė, kad Indijos moterys dažnai susiduria su priverstinio tylėjimo apie seksą kultūra.
"Tai tipiškiausia indų mįslė, kai su moterimi apskritai nekalbama apie seksą, kol ji nesusituokia, o kai tik ji susituokia, jie klausia: "Tai kada bus vaikas?".
Tačiau ši nauja pradedančiųjų įmonių banga ne tik meta iššūkį socialinėms normoms, bet ir įžvelgia galimybę Indijoje sukurti "seksualinio sveikatingumo" pramonę.
Sahilas, Harvardo verslo mokykloje įgijęs MBA laipsnį ir anksčiau dirbęs privataus kapitalo srityje, sakė, kad dauguma jaunų susituokusių porų vis dar gyvena su savo šeimomis - miegamasis yra vienintelė tikro privatumo vieta.
"Miegamasis Indijoje daugeliui žmonių yra viena iš nedaugelio saugių erdvių, kuri yra neliečiama", - aiškino jis, apibūdindamas jį kaip poros "oazę".
Anonimiškumo prašęs 32 metų specialistas apie pasikeitusį požiūrį sakė: "Tai, kad tai pagaliau vyksta Indijoje, yra labai įdomu. Pokalbiai apie seksą tikrai keičiasi."
Parengta pagal scmp.com
Rašyti komentarą