Vaikelio besilaukianti Viktorija Siegel su šeima leidosi į kelionę po Disneilendą: šokiravo kainos

Nuomonės formuotoja Viktorija Siegel-Suodaitė su vyru Laurynu dukrai Nicolei surengė neeilinę staigmeną – šeima keturias dienas praleido Disneilende Prancūzijoje. Po kelionės Viktorija savo „Instagram“ pažėrė patarimų besirenkantiems šią atostogų kryptį. Žinoma moteris savo sekėjams taip pat atskleidė ir besilaukianti berniuko.

Prancūzijoje garsenybė turėjo galimybę pasinaudoti specialia nuolaida – parke nėščiosios gauna apyrankes, leidžiančias visur patekti be eilės. Pasak Viktorijos, pasirūpinti, jog nereikėtų stovėti eilėse „Disneilende“ – būtina.

„Nėštukės, kai važiuojate į Disneilendą ir laukiatės, iš savo gydymo įstaigos išsiimkite pažymą, kad laukiatės – geriausia anglų kalba. Su ta pažyma atėjus į Disneilendo registratūrą duoda apyrankę.

Ta apyrankė duoda teisę nestovėti eilėse, įskaitant ir atrakcionus, į kuriuos nėščiosioms galima. Su ta apyranke gali vestis visą savo šeimą, ant jos užrašo, kiek žmonių eis be eilės. Tai išgelbėjo mūsų kelionę.

Neįsivaizduojate, kokios ten eilės, karštis iki trisdešimties laipsnių, saulė spigina. Stovi žmonės po valandą, kad galėtų pasisupti ant sūpynių. Galite nusipirkti „FastTrack“ paslaugą, neįsivaizduoju, kiek kainuoja, bet ji leidžia praeiti visur be eilės. Labai rekomenduoju ją imti, nes eilės yra košmaras ir neadekvatu.

Norėčiau Lietuvoje tokią kortelę turėti, kad praleistų be eilės nėščią“, – juokėsi Viktorija.

Kainos pašiurpino

Kitas svarbus dalykas, kurį Viktorija Siegel mini kalbėdama apie apsilankymą „Disneilende“ – kainos. Ko gero, niekam ne paslaptis, jog bilietai į šį parką išties nepigūs, o pasak Viktorijos, pinigų teks pakloti ir už daug kitų dalykų.

„Bilietai nėra pigūs. Mes prabuvome keturias dienas nuo pirmadienio ir sumokėjome apie tūkstantį eurų. Jei pirksite ne vienai dienai, geriausia ir labiausiai apsimoka imti visoms dienoms.

Keturių dienų užteko, mažiau tikrai nebūtų užtekę. Jeigu imtumėte dvi dienas, reiktų bėgti visur. Jūs turite nuspręsti, ar norite bėgti, ar pasimėgauti. Juolab, kad su mažu vaiku neprisibėgiosi.

Ir šou, pavyzdžiui, „Liūto karaliaus“, kainuoja papildomai – 15 eurų žmogui. Nuotraukos su veikėjais, pietūs su personažais taip pat kainuoja papildomai. Bufetas, švediškas stalas – nieko ypatingo, bet vaikui emocija. Ledai 4.5 eur.

Atributikos kainos irgi nenormalios. Karūna su burtų lazdele – dvidešimt eurų. Anos ir Elsos lėlės – 40 eurų. Bet neįmanoma nenupirkti, visi ten vaikai vaikšto su ausytėmis. Tiesa, kas viešbuty gyvena Disneilendo teritorijoje, nemoka už įėjimą“, – sakė moteris.

Nepamirštama staigmena dukrai

„Mes nesame kvaili, žinojome, kur vykstame. Susiplanavome biudžetą, norėjome padaryti dukrai staigmeną. Ji iki pat paskutinės dienos nežinojo, kur skrenda, galvojo, kad tiesiog į Prancūziją. Ji nežinojo, kas yra Disneilendas, kad keturias dienas iš eilės ji bus ant supynių, šalia Mikio, Anos, Elsos ir kitų.

Emocijų buvo ne tik vaikui, bet matyti vaiko užsidegusias akis yra nuostabu. Per fejerverkus susigraudinau, atrodo, stengiesi, dirbi, pervargsti, bet vaiko emocijos viską atperka. Mums ir patiems su Laurynu buvo smagu“, – sprendimu atsidžiaugti negalėjo Viktorija Siegel.

Tiesa, vieną dalyką, kitą kartą vykdama į šį parką, Viktorija pakeistų: „Keistume viešbutį, negyventume ten.

Turėjome autobusą, kuris nemokamai vežė link Disneilendo. Draugai gyveno kitame viešbutyje pačioje parko teritorijoje, jis yra fainesnis. Mes turėjome gyventi pačioje pilyje, bet ji renovuojama ir uždaryta, ten gyventi šiuo metu neįmanoma.

Jeigu gyvensite 5-10 minučių nuo Disneilendo, mokėsite. Restoranuose labai paprastas maistas, nepasakyčiau, kad labai skanu. Mes namuose kartais skaniau pavalgome.

Nereikia vežtis su savimi vežimo, galima ten išsinuomoti. Kainuoja gal 25 ar 50 eurų. Neįmanoma, kad vaikas išvaikščiotų visą dieną. Per dieną mes pravaikščiodavome 10-13 kilometrų“, – pasakojo Viktorija Siegel.