Jei rimtai siekiama, kad tai taptų viešuoju transportu, kainos turi būti kaip esančios viešajame transporte, t.y. konkurencingos.
Ar čia
Ar čia,
6eu už kelione i viena puse ar i abi?
Das ist fantastisch
Das ist fantastisch,
O kodel 6 eurai? Davaj 60!!!! Ko cia smulkintis?....
skurdus botanikos sodas
skurdus botanikos sodas,
Gaila, kad Klaipėdoje tikrai labai skurdus, be meilės tvarkomas šis sodas
Laukiam
Laukiam,
Tikrai geras projektas.
nesuprantu
nesuprantu,
upe dar net nepritaikyta pramoginiams transportui o jau kisa viesaji transporta, ir koks cia zalumas ir autobusai buna elektriniai? tai beje klausimas toks, kisate i ta maza upe dar ir viesaji elektrini transporta, o paskui bus pramoginiai lavai kur ten jie tilps? gal cia toks valdiskas marketingas, kad "va ziurekite mes turime elektrini laiva upelyje autobusa, atvaziuokite i merdinti sienamisti ziemai, aisku lempikes prigesine esame nes mes biedni, bet viskas ok, esame labai turizmui pritaikyta salis" :D
romas
romas ,
sis autobuselis turetu plaukioti kur nors ezere , bet tik ne uzterstoje danes upeje.
Viola da Gamba
Viola da Gamba,
Super! Labai sveikinu. Kai tik bus galima įsigyti bilietus į pirmą plaukimą,- praneškit. Pirksiu du,- pirmyn ir atgal.
Justinas
Justinas,
Galvojau bus smagu turėti tokį transportą, bet kai plaukimas 1 h tai čia jau nebe transportas o pasisedėjimas laive..
Tiltas per upę Kwai.
Tiltas per upę Kwai.,
Na ką, jei vasarą atvažiuotų giminaičiai iš vidurio Lietuvos su savo mažiais, tai būtų visai neprošal juos nuplukdyti iki KU botanikos sodo ir jame pasivaikščioti. Tiktai įėjimas nuo upės ten nėra sutvarkytas, tektų kulniuoti aplinkui palei gatvę. Nepatogu. Beje, sodo lankytojo mokesčio rinkimui galima pastatyti atliekamą parkomatą, jį atitinkamai perprogramavus. Kasininko nebereikėtų.
Arvydelis
Arvydelis,
Liuks. Būtinai atvyksiu į Klaipėdą. Vien dėl tokio autobuso
Jonis
Jonis,
Šūds,ne autobusas.Nieko nebus,nubankrutuos.
miestelenas
miestelenas,
Kaip ir viešasis transportas bet kainas lygina su privačiu sektoriu? 8km kelionė 6e, juokingi ęsat. Padaro projektą kur tik 12 žmonių gali plaukt laive, užtrunka 1valandą ir tada paskaičiuoja tokią kainą. Tai jus sutalpinkit ne ant krėslų o kėdžių kaip autobuse, padarykit sėdimas vietas ant stogo ir galės plaukt tuo laivuku 20-30 žmonių. Padidinkit greitį kad įveiktumėt atstumą per 30min ir pasiskaičiuosit kad srautai kiti ir kaina bus 2e. Žmonės naudos kaip transportą į darbą ir atgal. Dabar toks gimikinis ale transportas ale pramoga?
Jau matos kad bus daroma ant durniaus, 200-300tūkst. įrengsit 6 stoteles? Čia turbūt numesit po pora trinkeliu ir mėšlynais žmonės eis iki jų. Tos prieplaukos turi būt pontoninės, kilnotis pagal vandens lygį, turėt apšvietimą, užuovėja, suoliuką, šiukšlynę. Viskas turi būt pritaikyta naudot vandenį, aukštos korozijos klasės ir t.t. Na idomu kas bus realiai (dvi lentos medinės su trinkele) ir kas met tvarkyt.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Jei rimtai siekiama, kad tai taptų viešuoju transportu, kainos turi būti kaip esančios viešajame transporte, t.y. konkurencingos.
6eu už kelione i viena puse ar i abi?
O kodel 6 eurai? Davaj 60!!!! Ko cia smulkintis?....
Gaila, kad Klaipėdoje tikrai labai skurdus, be meilės tvarkomas šis sodas
Tikrai geras projektas.
upe dar net nepritaikyta pramoginiams transportui o jau kisa viesaji transporta, ir koks cia zalumas ir autobusai buna elektriniai? tai beje klausimas toks, kisate i ta maza upe dar ir viesaji elektrini transporta, o paskui bus pramoginiai lavai kur ten jie tilps? gal cia toks valdiskas marketingas, kad "va ziurekite mes turime elektrini laiva upelyje autobusa, atvaziuokite i merdinti sienamisti ziemai, aisku lempikes prigesine esame nes mes biedni, bet viskas ok, esame labai turizmui pritaikyta salis" :D
sis autobuselis turetu plaukioti kur nors ezere , bet tik ne uzterstoje danes upeje.
Super! Labai sveikinu. Kai tik bus galima įsigyti bilietus į pirmą plaukimą,- praneškit. Pirksiu du,- pirmyn ir atgal.
Galvojau bus smagu turėti tokį transportą, bet kai plaukimas 1 h tai čia jau nebe transportas o pasisedėjimas laive..
Na ką, jei vasarą atvažiuotų giminaičiai iš vidurio Lietuvos su savo mažiais, tai būtų visai neprošal juos nuplukdyti iki KU botanikos sodo ir jame pasivaikščioti. Tiktai įėjimas nuo upės ten nėra sutvarkytas, tektų kulniuoti aplinkui palei gatvę. Nepatogu. Beje, sodo lankytojo mokesčio rinkimui galima pastatyti atliekamą parkomatą, jį atitinkamai perprogramavus. Kasininko nebereikėtų.
Liuks. Būtinai atvyksiu į Klaipėdą. Vien dėl tokio autobuso
Šūds,ne autobusas.Nieko nebus,nubankrutuos.
Kaip ir viešasis transportas bet kainas lygina su privačiu sektoriu? 8km kelionė 6e, juokingi ęsat. Padaro projektą kur tik 12 žmonių gali plaukt laive, užtrunka 1valandą ir tada paskaičiuoja tokią kainą. Tai jus sutalpinkit ne ant krėslų o kėdžių kaip autobuse, padarykit sėdimas vietas ant stogo ir galės plaukt tuo laivuku 20-30 žmonių. Padidinkit greitį kad įveiktumėt atstumą per 30min ir pasiskaičiuosit kad srautai kiti ir kaina bus 2e. Žmonės naudos kaip transportą į darbą ir atgal. Dabar toks gimikinis ale transportas ale pramoga?
Jau matos kad bus daroma ant durniaus, 200-300tūkst. įrengsit 6 stoteles? Čia turbūt numesit po pora trinkeliu ir mėšlynais žmonės eis iki jų. Tos prieplaukos turi būt pontoninės, kilnotis pagal vandens lygį, turėt apšvietimą, užuovėja, suoliuką, šiukšlynę. Viskas turi būt pritaikyta naudot vandenį, aukštos korozijos klasės ir t.t. Na idomu kas bus realiai (dvi lentos medinės su trinkele) ir kas met tvarkyt.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.