Žinoma, ji vilkėjo baltą šilkinę suknelę iš „Dior“ – prekės ženklo, kurio veidu ji yra jau daugiau nei dešimtmetį. Tačiau pasaulyje, kur aktorės yra susietos griežtomis sutartimis su mados namais (prisiminkime Emą Stoun su „Louis Vuitton“ ar Margaret Kuoli su „Chanel“), tai jau nieko nestebina. Tikroji intriga spindėjo aktorės ausyse.
Deimantai tiesiai iš aukciono
Dž. Lourens pasipuošė vintažinėmis, 1987 metų deimantiniais klipsais, primenančias žėrinčias šakeles. Šiuos papuošalus sukūrė amerikiečių juvelyras Džoelis Arturas Rozentalis. Jų vertė svyruoja nuo 300 iki 500 tukstančių dolerių. Tačiau įdomiausia yra jų ateitis. Kitą mėnesį šie auskarai taps „Sotheby‘s“ aukciono namų lotu Niujorke. Apskaičiavimas paprastas ir genialus: potencialūs pirkėjai papuošalą išvydo ne ant atlasinės pagalvėlės kataloge, o ant vienos ryškiausių Holivudo žvaigždžių.
Senųjų namų naujoji strategija
Tai jau nebe pirmas toks Jennifer Lawrence pasirodymas. Anksčiau šį mėnesį, savo naujo filmo „Mirk, mano meile“ premjeroje, ji puošėsi Deivido Vebo vėriniu, kuris taip pat ruošiamas parduoti aukcione gruodį.
Kam tai reikalinga garbingiems aukciono namams, turintiems beveik trijų šimtmečių istoriją? Taip yra todėl, kad aukštojo meno rinka išgyvena ne pačius geriausius laikus: pardavimai krenta trečius metus iš eilės dėl infliacijos ir geopolitinės įtampos. „Sotheby's“ demonstruoja pavydėtiną lankstumą, bandydama atgaivinti investuotojų susidomėjimą garsenybių magija.
Anksčiau tokia taktika buvo naudojama retai, daugiausia „Met Gala“ renginyje (kaip Priyanka Chopra ir Rihanna atveju), ir tai davė vaisių – rekordines pardavimas. Dabar „Sotheby’s“ išplečia „žvaigždžių rinkodarą“ už Kostiumų instituto raudonojo kilimo ribų.
Ar ši gudrybė suveiks ir ar Jennifer Lawrence spindesys pakels galutinę lotų kainą? Tai sužinosime visai netrukus, kai Niujorke aukciono vedėjas suduos plaktuku.
Šaltinis: mixnews.lv

Rašyti komentarą