Keliukas prie Kuršių marių, kuriuo Smiltynėje minios žmonių plūsta į Lietuvos jūrų muziejų, jau seniai verkiant šaukiasi remonto ir toli gražu ne kosmetinio. Blogiausia, kad krantinėje nuolatos atsiveria smegduobės. „Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad to keliuko Klaipėdos miesto 2020-2022 metų strateginiame plane tarp tvarkomų objektų dar nėra.
Miesto ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos valdos šioje vietoje yra padalintos labai įdomiai. Krantinės apačia iš vandens pusės priklauso Uosto direkcijai, o pats kelias ir šaligatvis - Savivaldybei. 30 metrų nuo kranto akvatorijos yra Savivaldybei priklausanti Kuršių marių dalis, uosto akvatorija prasideda 30 metrų nuo kranto.
Savivaldybė lopo tik tas smegduobes, kurios atsiveria kelio srityje. Pasak jos specialistų, ekspertai yra pasakę, kad reikalingas kapitalinis krantinės, kuri priklauso Uosto direkcijai, remontas. Šios krantinės remonto nėra artimiausiuose Uosto direkcijos planuose.
Taigi Smiltynė vis dar tebėra miesto ir uosto podukra. Tiesa, šiemet Uosto direkcijos užsakymu rekonstruojama krantinė, prie kurios švartuojasi AB „Smiltynės perkėla“ keltai. Galima sakyti, kad ledai šiek tiek pajudėjo.
Džiugina tai, kad Uosto direkcija ir Savivaldybė vis dėlto pradeda kalbėtis tarpusavyje. Prieš kelias savaites krantinėje žiojėjo didžiulė duobė. Artėjant vasaros sezonui buvo suvienytos abiejų institucijų jėgos ir ji užlopyta, nes žmonėms ji būtų kėlusi pavojų. Uosto direkcija padarė konstruktyvą, uždėjo specialias plokštes, kad neįlūžtų, o Savivaldybė užliejo asfaltą.
„Visi susirinkome ir gana greitai nusprendėme, kad reikia sutvarkyti tą vietą. Nebuvo jokio vienų į kitus rodymo, kad tai ne mūsų daržas“, - pasakojo A. Latakas.
Rašyti komentarą