Tame ir reikalas, kad daryti reikia normaliai, o ne interpretuoti taisykles kaip galima važiuoti.
ramass> vairuotojui
ramass> vairuotojui, 2023-02-04 11:18
Tik Stop linija yra prieš sąnkryžą. Visų ženklų ir ženklinimo galiojimas baigiasi už sąnkryžos susikirtimo. Perėja už jos . Tad neklaidinkit savo paistalais žmonių. Kad debilai sužymėjo kaip papuolė , tai niekas nėra kaltas. Toje vietoje įrengti šviesoforą yra išvis neleistina. Arba darai normalią sankryžą , arba perkeli perėją 50 metrų.
, 2023-02-04 10:49
Būten dėl to , kad norint įsukti , reikia iš anksto pasiruošti. Tik to kažkodėl nesuprantama ir skiriamos baudos. Manau, kad tos baudos nepagrįstos. Jeigu aš važiuodama į polikliniką iš anksto persirikiavau, nes praėjusį kartą , manęs niekas neįleido daryti posūkio į stovėjimo aikštelę ir teko važiuoti iki apsisukimo ir vėl grįžti atgal. Žodžiu su tomis baudomis jau suįžūlėjo. Pastatai mašiną vos 5 min. , kol pasiimi reikiamą daiktą - atėjęs jau randi užkištą lapelį. Arba posėdis užsitęsė ir negali išbėgti anksčiau , nors mato , kad sumokėta už visą stovėjimo laiką trūksta ten dešimt minučių - reziume bauda. Sakysite yra programėlė , bet su ją kyla dar didesnių problemų. Tai internetas nesuveikė laiku , tai galų gale telefonas išsikrovė ar netyčia palikai darbe ar namie…
X
X, 2023-02-02 21:52
Tas "gyventojų prašymu" išgalvotas pseudonimas.Nei tie gyventojai prašo,nei jų kas klausia. Vairuoju nuo 1974 m . tokio "saugaus" eismo organizavimo chaoso Klaipėdoje dar nebuvo. Siaubas.
Vairuotojas
Vairuotojas, 2023-02-02 08:35
KET 29 p. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, šviesoforą, o jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją.
Taip, tai nėra šviesoforu reguliuojama sankryža, o reguliuojama pėsčiųjų perėja, tačiau linija kartu su ženklu įpareigoja sustoti. Ir KET taisyklėse nenurodyta, draudžiama ar leidžiama kirsti šią liniją sukant į dešinę ne šviesoforu reguliuojamoje sankryžoje.
Todėl neklaidinant vairuotojų ir neišvedžiojant taisyklių, kas galima, o kas ne, tikslinga "Stop" ženklą ir liniją perkelti į priekį, ties Debreceno g. skiramaja salele. Tada automobiliams nebebus prievolės sustoti prieš nereguliuojamą nusukimą.
Ramass
Ramass, 2023-02-02 07:52
Juokinga tai , kad Džermeika pats nežino KET. Ženklas nurodo vietą , kur sustoti esant draudžiamam šviesoforo signalui. Bet šviesoforas tik pėsčiųjų perėjai . Tad sukti į dešinę jis nedraudžia , nes šioje sankryžoje jis negalioja. Pirmoje juostoje prie Stop juostos turi sustoti tik transportas kuris judės tiesiai. Tad nenustebkim , jog Džermeikos pavaldiniai skersą dėję.
, 2023-02-02 06:44
Tie, kas į Klaipėdą atvažiuoja, stebisi mūsų gatvių ženklinimu. Sako : važiuoji - staiga kelias baigiasi, gerai , kad spėji sureaguoti o tai- avarija garantuota .Labai dažnai , vos ne kas keli šimtai metrų, - keičiasi greičio apribojimai. Tai kerti ir kerti per tuos stabdžius.! Tas 30 greičio įvedimas - visiška nesąmonė , bent jau 40 turėtų būti. O kai kur laisvai būtų galima važiuoti didesniu greičiu bet… privalai vilktis , kaip vėžlys.Daug žalių rodyklių nuėmė bereikalo. Toks įpūdis susidaro, kad tie žmonės, kurie atsakingi už tai,- patys mieste nevažinėja o tik su ironija stebi iš šalies, kaip čia tie vairuotojai laikosi tų apribojimų.Kaip žinome- pavyksta ne visiems.
D
D, 2023-02-02 06:34
Šiaip tai jo, kitiems reiktu dar pasimokinti, kad toksai stop ženklas galioja tik kaikuriais atvejais
klp
klp, 2023-02-02 00:40
kuo sudetingiau kol zmones isvis pradeda nebeziureti i zenklus
...
..., 2023-02-01 22:45
Saugaus eismo komisija Klaipėdoje dirba, kad net dūmai rūksta. Nesąmonė ant nesąmonės, nes pakeitimai daromi "gyventojų prašymu", o ne atsižvelgiant į realias eismo sąlygas.
Husky
Husky, 2023-02-01 21:08
Dundukai ir dundukės už vairo ir tiek,juk elementaru.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Tame ir reikalas, kad daryti reikia normaliai, o ne interpretuoti taisykles kaip galima važiuoti.
Tik Stop linija yra prieš sąnkryžą. Visų ženklų ir ženklinimo galiojimas baigiasi už sąnkryžos susikirtimo. Perėja už jos . Tad neklaidinkit savo paistalais žmonių. Kad debilai sužymėjo kaip papuolė , tai niekas nėra kaltas. Toje vietoje įrengti šviesoforą yra išvis neleistina. Arba darai normalią sankryžą , arba perkeli perėją 50 metrų.
Būten dėl to , kad norint įsukti , reikia iš anksto pasiruošti. Tik to kažkodėl nesuprantama ir skiriamos baudos. Manau, kad tos baudos nepagrįstos. Jeigu aš važiuodama į polikliniką iš anksto persirikiavau, nes praėjusį kartą , manęs niekas neįleido daryti posūkio į stovėjimo aikštelę ir teko važiuoti iki apsisukimo ir vėl grįžti atgal. Žodžiu su tomis baudomis jau suįžūlėjo. Pastatai mašiną vos 5 min. , kol pasiimi reikiamą daiktą - atėjęs jau randi užkištą lapelį. Arba posėdis užsitęsė ir negali išbėgti anksčiau , nors mato , kad sumokėta už visą stovėjimo laiką trūksta ten dešimt minučių - reziume bauda. Sakysite yra programėlė , bet su ją kyla dar didesnių problemų. Tai internetas nesuveikė laiku , tai galų gale telefonas išsikrovė ar netyčia palikai darbe ar namie…
Tas "gyventojų prašymu" išgalvotas pseudonimas.Nei tie gyventojai prašo,nei jų kas klausia. Vairuoju nuo 1974 m . tokio "saugaus" eismo organizavimo chaoso Klaipėdoje dar nebuvo. Siaubas.
KET 29 p. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, šviesoforą, o jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją.
Taip, tai nėra šviesoforu reguliuojama sankryža, o reguliuojama pėsčiųjų perėja, tačiau linija kartu su ženklu įpareigoja sustoti. Ir KET taisyklėse nenurodyta, draudžiama ar leidžiama kirsti šią liniją sukant į dešinę ne šviesoforu reguliuojamoje sankryžoje.
Todėl neklaidinant vairuotojų ir neišvedžiojant taisyklių, kas galima, o kas ne, tikslinga "Stop" ženklą ir liniją perkelti į priekį, ties Debreceno g. skiramaja salele. Tada automobiliams nebebus prievolės sustoti prieš nereguliuojamą nusukimą.
Juokinga tai , kad Džermeika pats nežino KET. Ženklas nurodo vietą , kur sustoti esant draudžiamam šviesoforo signalui. Bet šviesoforas tik pėsčiųjų perėjai . Tad sukti į dešinę jis nedraudžia , nes šioje sankryžoje jis negalioja. Pirmoje juostoje prie Stop juostos turi sustoti tik transportas kuris judės tiesiai. Tad nenustebkim , jog Džermeikos pavaldiniai skersą dėję.
Tie, kas į Klaipėdą atvažiuoja, stebisi mūsų gatvių ženklinimu. Sako : važiuoji - staiga kelias baigiasi, gerai , kad spėji sureaguoti o tai- avarija garantuota .Labai dažnai , vos ne kas keli šimtai metrų, - keičiasi greičio apribojimai. Tai kerti ir kerti per tuos stabdžius.! Tas 30 greičio įvedimas - visiška nesąmonė , bent jau 40 turėtų būti. O kai kur laisvai būtų galima važiuoti didesniu greičiu bet… privalai vilktis , kaip vėžlys.Daug žalių rodyklių nuėmė bereikalo. Toks įpūdis susidaro, kad tie žmonės, kurie atsakingi už tai,- patys mieste nevažinėja o tik su ironija stebi iš šalies, kaip čia tie vairuotojai laikosi tų apribojimų.Kaip žinome- pavyksta ne visiems.
Šiaip tai jo, kitiems reiktu dar pasimokinti, kad toksai stop ženklas galioja tik kaikuriais atvejais
kuo sudetingiau kol zmones isvis pradeda nebeziureti i zenklus
Saugaus eismo komisija Klaipėdoje dirba, kad net dūmai rūksta. Nesąmonė ant nesąmonės, nes pakeitimai daromi "gyventojų prašymu", o ne atsižvelgiant į realias eismo sąlygas.
Dundukai ir dundukės už vairo ir tiek,juk elementaru.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.