Transporto lenktynėse - elektrinio dviračio triumfas

Pasibaigusią Europos judumo savaitę Klaipėdoje vainikavo rugsėjo 23 dieną tradiciškai surengtos lenktynės įvairiomis transporto priemonėmis. Šiais metais įveikti atkarpą nuo „Smiltelės“ stotelės prie PC „Molas“ iki Klaipėdos universiteto bandyta 8 būdais.

Šiemet lenktynių dalyviai važiavo miesto autobusu, maršrutiniu taksi, elektromobiliu, paprastu automobiliu, dviračiu, elektriniu dviračiu, elektriniu paspirtuku, vienas dalyvis atstumą įveikė bėgte.

Dalyviai nuo „Smiltelės“ stotelės pajudėjo 7.38 val. Pirmasis prie universiteto atvyko elektriniu dviračiu važiavęs vienintelis ne studentas Igoris Popovas (21 min.), antra - elektromobilio vairuotoja Karolina Jurkauskaitė (21 min.), trečiasis atmynė dviračiu važiavęs Vytautas Petraitis (21 min.). Šiuos dalyvius skyrė vos keliolika sekundžių.

23 minutes kelyje praleido maršrutiniu taksi važiavusi Emilija Skirmantaitė, 26 min. truko elektriniu paspirtuku važiavęs Alvydas Jokubauskas, 29 min. - įprastu automobiliu važiavęs Deividas Skuodas. Priešpaskutinė atvyko autobusu važiavusi Urtė Jonkutė (35 min.), paskutinis liko bėgęs Viktoras Chudnickis (42 min.).

Netikėtai ilgai užtruko autobusu važiavusi studentė - dėl gedimo laiku neatvyko 6E autobusas, tad lenktynių dalyvė važiavo paprastu 6A autobusu. Šiemetinis autobuso rezultatas - visų laikų antirekordas nuo pat lenktynių pradžios 2009 metais.

„Tai įrodo, kad niekas nėra surežisuota, vyksta realiomis sąlygomis ir specialiai niekas nieko nestabdo“, - teigė „Klaipėdos keleivinio transporto“ laikinasis vadovas Andrius Samuilovas.

Pasak jo, vis geriau pasirodo tos transporto priemonės, kuriose reikia fizinio žmogaus indėlio - dviračiai, paspirtukas. Taip pat, anot A. Samuilovo, įprastas automobilis šiose lenktynėse tampa mažiau konkurencingas, o elektromobilio rezultatai gerėja, nes ekologiškesni automobiliai gali važiuoti viešojo transporto juosta.

Dviračiais važiavę dalyviai pasakojo, kad kelionę apsunkino kai kur Taikos prospekte į dviračių takus įsiterpiantys autobusų stotelių paviljonai, nelengva kirsti Baltijos žiedą, geležinkelio viaduką Herkaus Manto gatvėje. Tačiau tai nesutrukdė I. Popovui nugalėti.

"Džiaugiuosi, nors ir laimėjau netikėtai. Į darbą važiuoju paprastu dviračiu, su elektriniais kartais pramogaudami važiuojame iki Nidos ir atgal, tada reikia imti papildomą akumuliatorių. Šis dviratis yra su pedalais, jį vis tiek reikia minti.

Lenktynių metu įsibėgėdavau iki 25 kilometrų per valandą, bet tada variklis išsijungdavo ir toliau mindavau pats.

Kiekvieną rytą važiuodamas matau, kad su mašinomis kamščiai, jos juda lėtai, o su dviračiu važiuoju tiesiai, kur man reikia nestoviniuodamas„, - su šypsena “Vakarų ekspresui„ pasakojo UAB “Baltic Bike Travel" dirbantis I. Popovas.

Vyras sakė, kad kelionės dviračiu yra tapusios ir atostogų dalimi. Su antrąja puse I. Popovas per keletą metų atkarpomis apvažiavo Baltijos jūros pakrantę nuo Talino iki Vokietijos.

„Klaipėdos keleivinis transportas“ kartu su Klaipėdos universiteto studentų sąjunga lenktynes Judumo savaitės proga organizuoja nuo 2009 m. Lenktynėmis nėra siekiama kokių nors rekordų, tiesiog norima įvertinti miesto infrastruktūros patogumą įvairioms transporto rūšims.

PIRMASIS - elektriniu dviračiu važiavęs Igoris Popovas.

Virginijos KESMINĖS nuotr.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder