Paris Hilton apatinio trikotažo reklamoje pademonstravo daugybę pikantiškų įvaizdžių (nuotraukos)
Garsus amerikiečių modelis, dainininkė ir visuomenės veikėja Paris Hilton tapo naujausios elegantiško apatinio trikotažo prekės ženklo reklaminės kampanijos veidu, praneša „Women's Wear Daily“.
43 metų didžiausio pasaulyje viešbučių tinklo paveldėtoja nusifilmavo šio prekės ženklo 2024 m. rudens/žiemos kolekcijoje.
Glamūrinėje fotosesijoje, skirtoje ne tik naujai kolekcijai, bet ir prekės ženklo jubiliejui rinkoje paminėti, ji demonstravo įvairius pikantiškus įvaizdžius.
„Mūsų 30-mečio proga pasaulinė ikona, motina, verslininkė, aktyvistė, aktorė ir didžėja Paris Hilton vaidina „The Provocateur“.
Tai Holivudo meilės istorija tarp kultinės moters ir kultinio prekės ženklo, kurią sugalvojo kūrybos direktorė Sarah Shotton, o Los Andžele nufilmavo Gregas Williamsas“, - sakoma pranešime spaudai.
G. Williamso darytose nuotraukose Hilton pozavo prie židinio, už automobilio vairo, prie pianino ir kitur, sukeldama gerbėjų šūksnius.
„Tai didžiausia duoklė ikoniškam moteriškumui. Man AP visada reiškė stiprybę ir eleganciją, todėl prisijungti prie jų šioje paveldo šventėje yra garbė“, - apie naująją reklamos kampaniją sakė Paris.
Agent Provocateur“ kūrybos direktorė Sarah Shotton apie bendradarbiavimą su Hilton sakė:
„Man ji yra seksuali, drąsi ir provokuojanti. Paris yra nuostabi ir ji yra didžiulė AP gerbėja. Sukūriau jai nuotakos apatinį trikotažą ir specialų kimono. Ji - tikra AP mergina.“
Pastaruoju metu Paris buvo itin užsiėmusi - ruošėsi antrajam studijiniam albumui „Infinite Icon“, kurį planuojama išleisti rugsėjo 6 d.
Tai pirmasis jos pilnas albumas per beveik 20 metų.
Rašyti komentarą