Jų bendradarbiavimas prasidėjo 1970-ųjų pabaigoje, kai latvių kompozitorius Raimondas Paulas pradėjo kurti muziką pagal Iljos Rezniko eilėraščius specialiai Pugačiovai.
Vienas iš pirmųjų ryškių vaisių tapo hitas „Maestro“, vėliau sekė kitos ne mažiau žinomos dainos – „Senoviniai laikrodžiai“, „Be manęs“, „Laikas reikalams“ ir, žinoma, legendinė „Milijonas raudonų rožių“, tapusi tikru Pugačiovos kūrybos simboliu.
Nepaisant puikių rezultatų, jų bendradarbiavimas nebuvo lengvas. Raimondas Paulas interviu ne kartą pabrėžė, kad santykių su dainininke negalima buvo pavadinti be debesėlių ir „ne viskas buvo paprasta“, kartais jie ilgą laiką nebendravo, nes „jos elgesys būdavo įvairus“.
„Ala turi tokį charakterį. Sudėtingą. Visi apie tai žinojo“, – prisiminė kompozitorius. Pasak jo, jie galėjo metų metais nebendrauti, o paskui vėl pradėti dirbti kartu.
Laikui bėgant jų keliai galutinai išsiskyrė, bet šiandien Paulas nenori blogai kalbėti apie Pugačiovą. Neseniai duotame interviu maestro pareiškė: „Pugačiova reikia palikti ramybėje. Tai, kaip dabar su ja elgiamasi, yra labai blogai. Ji yra puiki dainininkė. Aš niekada apie ją nepasakysiu nieko blogo, juk ji yra labai talentinga. Deja, politika viską sumaišė“, – sakė kompozitorius.
Rašyti komentarą