Susižadėjo lietuvė translytė Zofija Krocaitė: noriu mums ir mūsų ateičiai pašnibždėti milijoną „TAIP“

(2)

Anglijoje gyvenimą kurianti translytė, plaukų koloristė Zofija Krocaitė savaitgalį pranešė džiugią naujieną. Ji susižadėjo su širdies draugu Luku.

Džiugia žinia Z. Krocaitė pasidalijo socialiniuose tinkluose. Šalia trumpo įrašo jį įkėlė nuotraukas su sužadėtuvių žiedu.

„Tu mane išmokei, kad esu labiau nei mylima ir parodei, kas yra tikra meilė. Aš tave dievinu, Lukai. Taip, kaip šnabždėdavau tau į ausį per pirmuosius pasimatymus, noriu mums ir mūsų ateičiai pašnibždėti milijoną „TAIP“, – rašė Z. Krocaitė.

Delfi primena, kad Z. Krocaitė prieš kurį laiką su mylimuoju Luku lankėsi saulėtoje Valensijoje. Pora į Ispanijos miestą vyko ne tik dėl poilsio, bet ir prieš pusmetį išsikelto tikslo.

Tai įveikę jie Delfi pasakojo, kaip sekėsi, kokių iššūkių kilo ir ką apskritai Zofijai reiškia jų draugystė.

Z. Krocaitė pasakojo, kad populiariame Ispanijos mieste praleido savaitę. Kartu su mylimuoju Luku po ilgos pertraukos ji nusprendė įgyvendinti seniai puoselėtą sumanymą.

„Bėgioti pradėjau po 10 metų pertraukos dar šią sausio 1-ąją. Vasarį sudalyvavau 10 kilometrų lenktynėse ir supratau, kad noriu išbandyti savo jėgas, ištvermę ilgos distancijos bėgime.

Kadangi Lukui tai ne pirmas maratonas, jis mane motyvavo reguliariai treniruotis ir tikėjo, kad aš tikrai galiu“, – Delfi kalbėjo ji.

Z. Krocaitė neslėpė, kad iki šių metų nebuvo didelė bėgiojimo gerbėja. Jai labiau prie širdies važinėjimasis dviračiu.

„Juo jau kelis metus važinėju beveik kiekvieną dieną po 16 kilometrų. Bet einant mėnesiams ir pradėjus bėgioti, pajutau, kad po truputį atradau meilę ir šiam sportui.

O kad išbėgtum tokius atstumus, turi nusiteikti pozityviai – bėgant keturias valandas turi laiko apmąstyti įvairiausius dalykus ir nugrimzti į giliausius minčių, prisiminimų kambarius.

O kad save įkvėptum nepasiduoti, privalai nukreipti mintis į gražius dalykus. Kadangi turiu savo plaukų linijos prekės ženklą, bėgiodama galvoju, kokie žmonės bus laimingi naudodami mano plaukų kosmetikos produktus ir kaip juos įkvėpsiu.

Kai treniruojantis nubėgdavau tokias atkarpas, mane visuomet aplankydavo emocijų antplūdis ir laimės ašaros bei suvokimas, kad jei galiu tai, galiu viską. Bėgimas man tapo ne tik apie bėgimą, bet ir apie stiprybės, motyvacijos savyje paiešką bei atradimą“, – pasakojo garsi translytė.

Tiesa, dalyvaujant maratone Z. Krocaitei iššūkių sukėlė neseniai patirta trauma nukritus nuo dviračio. Jo metu jai skilo šonkaulis bei skalpas, tad treniruotes tako mėnesiui sustabdyti.

„Mėnesis laiko bet kokiame sporte yra ilgas laiko tarpas. Turėjau save spausti, bet tuo pačiu nesitikėjau, jog maratoną sugebėsiu nubėgti per mažiau, nei keturias valandas po incidento.

Visiems sakiau, jog mano tikslas – maratoną nubėgti nesustojus, nesvarbu, per kokį laiko tarpą. Net pati nesitikėjau maratono finišą pasiekti laikmačiui mušant 3 valandas 57 minutes.

Labai savimi didžiuojuosi, nes sugebėjau pasiekti tokį laiką savo pirmojo maratono metu. Vos po 20 kilometrų atkarpos man pradėjo rakinti kojos raumenis, bet aš nepasidaviau.

Kaip kažkas yra sakęs – „Skausmas tai tik silpnybės, paliekančios tavo kūną“. Tai kartojau sau bėgdama ir kiekvieną kartą vis stipriau tuo tikėjau“, – apie maratono metu kilusius iššūkiu pasakojo ji.

Ispanijoje Z. Krocaitė iki maratono nėra buvusi, todėl atviravo, kad visiškai nieko nesitikėjo ir neturėjo išsikėlusi aukštų lūkesčių.

„Gal būtent dėl to buvau maloniai nustebinta čia tvyrančios kultūros ir kiek kitokios, nei lietuviams ar anglams, įprastos rutinos.

Kaip kad „Siesta“ – jų kasdieninė pietų pertrauka, kai ispanai nutraukia savo darbus ir eina miegoti pietų miego, ar tas pats jų lėtas gyvenimo būdas. Taip pat nustebino ir tai, jog jų veiklos prasideda kur kas vėliau ir tęsiasi ilgiau.

Kavinės atsidaro tik apie 9-10 val. ryto, o restoranai – tik apie 20 val. Kai tuo metu Anglijoje, kur šiuo metu gyvenu, tokiu laiku kavinės jau ima užsidarinėti“, – pastebėjo ji.

Moteris pasakojo, kad didžiausią įspūdį paliko ir vietinis maistas: „Mane, bandelių mėgėją, Valensija lepino savo gardžiais kepiniais. Nustebino jų įvairovė bei stipri, kokybiška kava.“

Be to, jai įspūdį padarė ir temperatūra. Z. Krocaitė buvo įsitikinusi, kad atvyksta į šiltą šalį, kurioje galės drąsiai vaikščioti su suknele ar šortais. Vis tik atvykusi suprato, kad dėl to labai klydo.

„Supratau padariusi klaidą, nes nors temperatūra lauke ir siekė beveik 10 laipsnių šilumos, to nesijautė ir vietiniai buvo apsirengę pakankamai šiltai: vilkėjo žiemines striukes. Beje, vakarais temperatūra dar stipriau nukrisdavo“, – Delfi pasakojo garsi plaukų koloristė.

Be Valensijos pora aplankė ir aplinkinius lankytinus objektus – terminio vandens baseinus Montanejoje ir Navajo krioklius.

„Ten pat ragavome vietinius tradicinius patiekalus. Vieną kelionės dieną nusprendėme išsinuomoti dviračius ir jais apvažiuoti Valensiją. Tai rekomenduočiau padaryti ir kitiems, atvykusiems pamatyti šį miestą.

Su jais važiavome paplūdimiais apie 48 kilometrus. Tai leido per trumpą laiką pamatyti itin daug.

O vieną iš paskutiniųjų atostogų dienų traukiniu nukeliavome į šalia miesto esančią sodybą. Joje vietiniai ūkininkai augina apelsinus bei kitus citrusinius vaisius.

Šio vizito metu galėjau paragauti šviežutėlius, ką tik nuo medžio nuskintus apelsinus ir įvairias jų rūšis, taip pat vos sunokusius mandarinus bei šviežiai spaustas jų sultis.

Ragaujant išgirdau ir istoriją, kaip ir kada ispanai nusprendė pradėti apelsinų verslą ir eksportą“, – prisiminė ji.

Pasiteiravus, ar tai pirma jos ir mylimojo Luko kelionė, Z. Krocaitė atskleidė, kad jie susitiko prieš daugiau nei metus, tad jau spėjo aplankyti keletą vietų.

„Kartu pamatėme ir aplankėme Portugalijos salą Madeirą. Taip pat praėjusią vasarą keletą dienų praleidome Velse, kur žygiavome ir stovyklavome tarp kalnų ir laukų. Leidome laiką tik dviese, be interneto ryšio, apsupti gamtos.

Besibaigiant vasarai nusprendėme gyventi kartu ir išsikraustėme į Londono užmiestį, kur turėtume daugiau laiko ir vietos sportui – bėgimui, žygiavimui ir važinėjimui dviračiais.

Lukas taip pat man parodė ir daugiau skirtingų miestelių, kaimų bei atokesnių Anglijos vietų. Jis leido suprasti, kad ši šalis – tai ne tik Londonas, bet ir tradicijos bei kultūra“, – sakė ji.

Su draugu dažnai keliaujanti translytė atvirai prisipažino, kad jaučiasi sutikusi ne tik partnerį, bet ir geriausią draugą.

„Gera būti su žmogumi, su kuriuo galime ne tik romantiškai leisti laiką, bet ir kartu juokauti, eiti į vakarėlius, atvirai valandų valandas kalbėtis apie įvairius dalykus ir apie mūsų dabartinius bei praeitus santykius.

Suprantame, kad svarbu vienas kitą įkvėpti, patarti bei paremti, kai to reikia. Kartu augame ir mokomės pažinti.

Būti kartu ne tik vakarais prie televizoriaus ar draugų apsuptyje, bet ir jaustis pilnai ir nenuobodžiai leidžiant laiką kartu, keliaujant po miestus, gamtą, be aplinkinių ar mobiliųjų telefonų“, – nuoširdžiai Delfi sakė Z. Krocaitė.