Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Nesamones
Nesamones,

Kalba turi buti apie terminalus ir imones aprarnaujancias ivairius srautus.. tai kad auga konteineriu srautas tik skaciai ir pelnas tiesiogiai susiesioms imonems su konteineriais.. visi gi uoste konteineriu nekraus.. beje ir konteineriuniu laivu paliekami pinigai uz paslaugas bei rinkliavas vos nedvigubai mazesni nei gero balkerio ar tanklaivio.. tik kad gal dazniau uzeina.
O butingeje niekas nepasikeite tik kad vienu ar dvejais laivais maziau nei kazkada gerais laikais. Niekas ten issaugo.

Ne lyberalas
Ne lyberalas,

Apie angliu krova Klaipedos mieste mes is vis neturetumeme kalbeti. Jau Klasco su BKT prikrove uztektinai...

,

Tuščios kalbos ir keisti makaronai, konteineriai atvežami ir išvežami tušti, juos MSC papraščiausiai perdažo vidų. T.y. jokio krovinio juose nėra. Lygiai toks pats ir tuščias pasigyrimas.

Klonn
Klonn ,

Viskas normaliai su uosto krovomis.
Tik jūrinės valstybės gyventojai neturi tinkamos ir nemokamos prieigos prie vandens valčiai ar laiveliui i marias įsileisti.

Han
Han,

Subankrotins koncervatoriu šutve uostą. Negirdėjau, kad grūdai ir žiemą augtų. Grūdų krova sezoninė. 80% grudu veža į Rygos uostus. Gerai, kad dar neparašė, kad uostas pirmauja tarp Pabaltijo uostų.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.