Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Ekonomistas
Ekonomistas,

Laivų nėra, trečdalis krovos prapuolė dėl sankcijų, o žuvis iš Kuršmarių traukiasi į pietinę dalį pas rusus, nes išgilintas kanalas atgena sūrų vandenį, ir joms netinkama aplinka. Žodžiu, žalos daugiau, nei galimos naudos.

Klaunada
Klaunada,

o kam visa tai???????? Krova kelis kartus kritusi, terminalai masiskai zmones atleidineja.....Konserliberalu planas pavyko.

Liet.
Liet.,

Amen tam musu uostui ,valdžios atstovu galvose čizofrenija

O KAM TO REIKEJO ?
O KAM TO REIKEJO ?,

KLAIPEDOS UOSTUI JO ARTIMIAUSIA DEŠIMTMETI NEBEPRIREIKS O GAL IR NIEKAD NEBEPRIREIKS. SPEJU NEUŽILGO SVARSTYSIM KOKIAIS DAUGIABUČIAIS UŽSTATINESIM BUVUSIO UOSTO KRANTINES.....UZSIDARIUS RUSIJOS, KINIJOS IR BALTARUSIJOS RINKOMS UOSTAS VIEN TIK IS LIETUVOS NEISGYVENS IR DYDŻIOJI DALIS KROVOS KRANTINIU TAPS NEBEREIKALINGOS TODEL SKUBIAI REIK STABDYT INVESTUCIJAS I UOSTA NES JOS PRIE TOKIOS LR UZSIENIO POLITIKOS BEI PADETIES REGIONE YRA BEPRASMES.

?
?,

Na tai pasitaškė pinigėliais ir daug pompastikos. Keista matyti, kad kai ekonomika stoja, įmonės atleidžia darbuotojus ir pan, reikia narų ir kt. brangių dalykų paprastam grioviui uoste pristatyti? Jūs man pasakykit, kas dabar kompensuos sūraus vandens patekimą į marias, kuris jau kartais pasiekia ir Nidą. O po to stebimės, kur dingo marių žuvys ir pan. Kur didysis aplinkos saugotojas Simonas, kažko nebegirdėt...

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.