PAGALBA. Keltui „Marko Polo“ į pagalbą atskubėjo laivai.

Kodėl „Marco Polo“ neatplaukė į Klaipėdą

(1)

Vakar dar nebuvo žinių, koks tolesnis Vokietijos keltų bendrovės „TT-Line“ laivo „Marco Polo“, pastaruoju metu daugiausia dirbusio linijoje Klaipėda-Karlshamnas, likimas po to, kai praėjusio sekmadienio rytą jis užplaukė ant seklumos.

Laivas „Marco Polo“ išplaukė iš Švedijos Treleborgo uosto į Karlshamną, kitą šios šalies uostą, su 42 keleiviais ir 29 įgulos nariais. Laivui netikėtai kliudžius seklumą greitai pradėjo veikti Švedijos gelbėjimo tarnybos, nelaimės signalai perduoti netoliese buvusiems laivams. Tad visi keleiviai buvo saugiai evakuoti, kaip ir kai kurie įgulos nariai. Apie sužeistuosius iki šiol jokių žinių negauta.

Karlshamno uoste „Marko Polo“ turėjo paimti keleivius ir krovinius, o tada plaukti į Klaipėdą. Tačiau iki Karlshamno jis taip ir neatvyko. Vakar apie 14 val. laivas dar tebebuvo ant seklumos.

Pirmadienį Klaipėdoje Vokietijos keltų bendrovės įkurtos UAB „TT-Line Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros specialistė Kristina Achenbachė „Vakarų ekspresui“ sakė, kad rytą keltas buvo nuodugniai apžiūrimas norint įsitikinti, kokių pažeidimų patyrė sėdęs ant seklumos, ar jį galima buksyruoti, buvo analizuojama situacija, kokie veiksmai leistini. Incidentą patyrusį laivą „čiupinėjo“ daugybė specialistų, neišskiriant ir draudimo agentų.

Žmonės iš laivo buvo evakuoti, o visos transporto priemonės liko jame. „Svarbiausia, kad visi sveiki. Atplaukė daug laivų, keleiviai buvo saugiai perkelti į krantą. Jiems jokios grėsmės nebuvo. Tie, kurie norėjo keliauti toliau, buvo persodinti į kompanijos “DFDS Seaways„ laivą. Tie, kurie pageidavo laukti, buvo apgyvendinti viešbutyje. Keleiviais pasirūpino mūsų kolegos iš Karlshamno“, - aiškino K. Achenbachė.

KLAIPĖDOJE. Keltas „Marko Polo“ Klaipėdoje prie krantinės UAB Klaipėdos konteinerių terminalo ro-ro ir generalinių krovinių terminale. BIURAS. UAB „TT-Line Lietuva“ biuras Klaipėdos uoste. Vitos JUREVIČIENĖS nuotr.
KLAIPĖDOJE. Keltas „Marko Polo“ Klaipėdoje prie krantinės UAB Klaipėdos konteinerių terminalo ro-ro ir generalinių krovinių terminale. BIURAS. UAB „TT-Line Lietuva“ biuras Klaipėdos uoste. Vitos JUREVIČIENĖS nuotr.

„Marko Polo“ - mažiausias

Vokietijos keltų bendrovė „TT-Line“ Klaipėdoje dirba jau penkerius metus. Nuo 2020 metų iš Lietuvos uosto pradėjo plaukti mažiausias jos keltas „Marco Polo“, kuriuo gali keliauti 215 asmenų. Šis keliautojo vardu pavadintas laivas pastatytas Olandijoje 1993 metais. Iki tol jis dirbo Viduržemio jūroje. 2019 m. jis buvo renovuotas Lenkijos laivų statykloje. Tada buvo pristatytas antstatas su 52 dvivietėmis kajutėmis.

Šiemet nuo balandžio pabaigos jis aptarnavo vien tik liniją Klaipėda-Karlshamnas. Buvo pakeistas jo maršrutas, kai jis plaukė sekmadienį iš Treleborgo į Karlshamną.

Vakar kompanijos atstovai dar negalėjo pasakyti, kada laivas bus remontuojamas. Pakomentuoti, kodėl jis užplaukė ant seklumos, pirmadienį taip pat niekas nesiryžo.

K. Achenbachės žiniomis, „TT-Line“ bando susitarti su kita kompanija ir išsinuomoti laivą, kuris kol kas pakeistų „Marco Polo“ maršrute Klaipėda-Karlshamnas.

Vokietijos kompanija turi 9 laivus, keturi iš jų plaukia iš Klaipėdos.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder