LIEKA. Kol kas „Klaipėdos laivų remontas“ ir toliau lieka miesto centre. Redakcijos archyvo nuotr.

Laivų remontininkams 2023-ieji nebuvo blogi

(1)

Nuo šių metų lapkričio 1 d. UAB „Klaipėdos laivų remonto“ (KLR) generalinis direktorius Alvydas Butkus nebėra UAB Klaipėdos pilies uosto (KPU) vadovas. Dabar jis turės sutelkti visą dėmesį į laivų remontą.

„Tai nėra kokių nors problemų sprendimas. Tiesiog buvo pasidalinta darbais, nes Pilies uostas atima daug laiko - reikia dirbti su klientais, kurių tikrai nėra mažai. Sutarėme su koncerno “Achemos grupė" vadovybe, kad vadovavimą KPU perduodame Karoliui Grigalauskui, UAB Centrinio Klaipėdos terminalo generaliniam direktoriui.

Tačiau KLR ir KPU viena nuo kitos nenutols, jos yra glaudžiai susijusios tarpusavyje tiek teritorijos atžvilgiu, tiek ir tuo, kad 100 proc. KPU akcijų priklauso KLR. Bendrovė Klaipėdos pilies uostas kaip atskira apskaitoma įmonė buvo įsteigta dėl koncesijos sutarties tampant Danės krantinių nuo upės žiočių iki Biržos tilo operatore„, - “Vakarų ekspresui" sakė A. Butkus.

Jo teigimu, besibaigiantieji metai buvo sėkmingi Pilies uostui. Pasiekti planuoti rezultatai. „Tikrai neperduodu blogai veikiančios įmonės. Vadovas bus jaunas, perspektyvus, gal sulauksime kokių nors naujovių“, - kalbėjo KLR vadovas.

VADOVAS. Alvydas Butkus dabar visą dėmesį koncentruos į laivų remontą.
VADOVAS. Alvydas Butkus dabar visą dėmesį koncentruos į laivų remontą.

Užsakymų netrūko

KLR vadovas sako, jog 2023-ieji bendrovei nebuvo blogi. Numatyti tikslai bus pasiekti. „Šiemet dar turime baigti darbus, bet rezultatas nėra blogas. Neblogi metai ir užsakymų portfelio atžvilgiu. Tiesa, metų pradžia buvo sudėtingesnė, o paskui įsibėgėjome“, - teigė A. Butkus.

KLR jau kelerius metus iš miesto centro žada kraustytis su plaukiojančiaisiais dokais į pietinę uosto dalį, į buvusios Jūrų perkėlos terminalo teritoriją. „Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad dalis gamybos, t. y. staklynas, jau seniai perkeltas į pietinę dalį. Iš pradžių jis buvo įkurdintas buvusios Laivyno technikos priežiūros bazės patalpose, teritorijoje, kurią nuomoja krovos bendrovė KLASCO. Pradėjus valyti tą teritoriją ir viską griauti ruošiant vietą vėjo jėgainėms aptarnauti, KLR laivų remontininkai dar pernai buvo perkraustyti į ten buvusį sandėlį, kuris nepateko į valomąją teritoriją. Dabar jame jau įrengtas remonto cechas.

A. Butkus sako, kad jiems naujas vėjo jėgainių terminalas tikrai netrukdys, priešingai - laivų remontininkams atsiras galimybė prisidėti prie kokių nors remonto darbų.

Kol kas jokių kalbų, kad du KLR plaukiojantieji dokai bus išplukdyti į pietinę dalį, nesigirdi. A. Butkaus teigimu, kol kas jie lieka senoje vietoje miesto centre.

KLR Klaipėdos uoste turi kelis padalinius. AB „DFDS Seaways“ keltus KLR remontininkai remontuoja Centriniame Klaipėdos terminale, ten nuomoja dalį teritorijos. KLASCO teritorijoje jie remontuoja šios krovos kompanijos ratinę techniką, kranus, transporterines linijas. Šiemet buvo suremontuotas Būtingės naftos terminalo plūduras, pagal turimą sutartį tęsiama jo priežiūra ir aptarnavimas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder