Kodėl pėstieji mašinų gatvėse nėra tokie drąsūs? Tegul ten eina taip drąsiai pasivaikščioti kaip po dviračių taką. Dviračių take aš nors ir ant 100km/h galiu važiuoti, nes taisyklėse aiškiai parašyta "pėsčiųjų dviračių take būti negali". Jie tik gali jį kirsti įsitikinę ar nėra dviračių ir kitų transporto priemonių.
Pasipiktinusi
Pasipiktinusi,
Bauduoti tuos idiotus pesciuosius. Jie nesupranta, kad dviraciu takas yra gatve skirta transporto priemonems, o ne bukagalviams vaikscioti. Vaziuoji dviraciu taku ir bijai kad kokia idiote su sunim nesumastytu isokti i gatve, ar koks durnelis einantis vidury dviraciu tako nepasisuktu i mano puse, kur as vaziuoju ir kur jis net negali eiti. P.S. Vaziuoti ir nestabdyti tiesiai i juos, kol nenutreksi - nesupras.
Pff
Pff,
Pestieji irgi dalbajobai. Vaiksto per tuos dviraciu takus ar prie pat ju ir net nesizvalge soka ant to dviraciu tako . Tas pats su tais kurie vedzioja savo sunis ir eina dviraciu taku.
OPS
OPS,
Pas mus važioja paspirtukais ir dviračiais,kas nori ir kaip nori. Visi turi savo KET.)))
Nesvarbu
Nesvarbu,
Kažkaip mažai dėmesio visi akcentuoja 'spirtukininko' amžių - ar jis GALI VAŽIUOTI šia priemone... 🤨
Jonis
Jonis,
Elementaru, kas nukentėjo, tas ir kaltas....
Pisčiajai
Pisčiajai,
jei policija nekontroliuotų , tai ir su automobiliais būtų tokia pat nekontroliuojama situacija . Bet kažkodėl automobilių uždraust nieks neagituoja - ir visi supranta kodėl . Geriausias pavyzdys : Basanavičiaus g. (Palanga ,jei ką) yra specialios ,sužymėtos juostos pėstiesiems ir ,atskirai, dviratininkams. Ta garsioji gatvė masino gausybę žmonių ,bet judėjimo joje (užtektų bet pastoviai padėtį kontroliuojančių policininkų (būten policininkų ,nes niekas kitas jokių įgaliojimų panaudojant ir prievartą neklaužadų atžvilgiu neturi ,todėl VISUOMENĖ neturėjo jokių instrumentų ,kad sustabdyti natūraliai atsiradusį judėjimo chaosą ) . Aiškinu ilgai ,nes pabaiga apgailėtina: paspirtukų ir dviračių eismas Basanavičiaus gatve vedančia į garsųjį Palangos tiltą jūroje buvo UŽDRAUSTA . Kaip žmogui su daline negalia patekt ant to tilto (pvz.turinčiam kvėpavimo didelį sutrikimą dėl LOPL ligos? Ogi niekaip ). Išvada nr. 2 : visi pertekliniai draudimai turi baisias pasekmes ,todėl prieš reikalaudami uždrausti ekologiškus paspirtukus /dviračius viešose vietose, gal pareikalaukim turinčios atitinkamus poveikio svertus valdžios pradėti dirbti savo tiesioginį darbą ,o ne reikia/nereikia statyti barjerus (ir daugelyje kitų sričių).
Žengė
Žengė ,
Ne žengė. Pereiti važiuojamąją kelio dalį numatytos pėsčiųjų perėjos . Automobiliu vairuotojai laukosi nustatytu taisyklių, greičio , moka privalomąjį draudimą. Nors vienas paspitukininkas atlieka išvardytus veiksmus , kur dviračių takuose numatyta vieta saugiai jį kirsti ?
Pesčioji
Pesčioji,
Europoje su elektriniais paspirtukais važiuoti gatvėmis, šaligatviais griežtai draudžiama. Kada susipras Lietuvos įstatymų kūrėjai ir , pripažinę kaip pavojingą priemonę, uždraus važinėtis ne privačioje teritorijoje. Įstatymų, kurie išleisti nuo liepos 1 nesilaiko. Važinėja po 2, nakties metu, be apsaugų., be ryškių liemenių,
beteisiai pėstieji
beteisiai pėstieji,
Jei įžengė į dviračių taką, tai kaip ir galima užmušt tą įžengėlį ir nesi kaltas? Tai kam taisyklės rašomos, kad pro pėsčiuosius važiuot lėtai, kad pirmenybė visada pėstiesiems
AK
AK,
Nesielkite nerūpestingai su dviračių takais. Rizikuojate būti partrenkti ne tik dviratininkų, bet ir populiarėjančių galingesnių paspirtukų, prilygstančių keliuose judantiems motoroleriams.
Anastasija
Anastasija,
Ar kas pastebejo kaip yra isdestyti pesciuoju ir dviraciu keliai? Jie nuolat susikerta. "Saugiau" praeiti neizengus i dviracio taka neimanoma, nes einant tiesiai, bent kelis kartus keliukai pasimaiso
Dviračių takas
Dviračių takas,
Kai žmonės išmoks dairytis bei nevaikščioti dviračių takais, dinks problemos.
apgailėtina
apgailėtina,
ne paspirtukus ,o valdžią , susodinusią policiją į limuzinus "faktų konstatavimui" , teisingam popierių apiforminimui. Juk tas pats ir su nužudymais : kol nenužudo , neišžagina - jokio prevencinio darbo nė iš tolo . O juk policija PRIVALO daryti tvarką gatvėse , kontroliuoti ir dviratininkus , paspirtukininkus atitinkamai. Žinoma , šiuo konkrečiu atveju užuojauta nukentėjusiai moteriškei.
Paspirtukas niekada nekaltas
Paspirtukas niekada nekaltas,
Prašom paviešinti kokiu greičiu važiavo paspirtukininkas. 20-30 km/h? Ar kaip rekomenduoja eismo taisyklės greitis turėtų būti artimas pėsčiojo greičiui 5-7km/h?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Kodėl pėstieji mašinų gatvėse nėra tokie drąsūs? Tegul ten eina taip drąsiai pasivaikščioti kaip po dviračių taką. Dviračių take aš nors ir ant 100km/h galiu važiuoti, nes taisyklėse aiškiai parašyta "pėsčiųjų dviračių take būti negali". Jie tik gali jį kirsti įsitikinę ar nėra dviračių ir kitų transporto priemonių.
Bauduoti tuos idiotus pesciuosius. Jie nesupranta, kad dviraciu takas yra gatve skirta transporto priemonems, o ne bukagalviams vaikscioti. Vaziuoji dviraciu taku ir bijai kad kokia idiote su sunim nesumastytu isokti i gatve, ar koks durnelis einantis vidury dviraciu tako nepasisuktu i mano puse, kur as vaziuoju ir kur jis net negali eiti. P.S. Vaziuoti ir nestabdyti tiesiai i juos, kol nenutreksi - nesupras.
Pestieji irgi dalbajobai. Vaiksto per tuos dviraciu takus ar prie pat ju ir net nesizvalge soka ant to dviraciu tako . Tas pats su tais kurie vedzioja savo sunis ir eina dviraciu taku.
Pas mus važioja paspirtukais ir dviračiais,kas nori ir kaip nori. Visi turi savo KET.)))
Kažkaip mažai dėmesio visi akcentuoja 'spirtukininko' amžių - ar jis GALI VAŽIUOTI šia priemone... 🤨
Elementaru, kas nukentėjo, tas ir kaltas....
jei policija nekontroliuotų , tai ir su automobiliais būtų tokia pat nekontroliuojama situacija . Bet kažkodėl automobilių uždraust nieks neagituoja - ir visi supranta kodėl . Geriausias pavyzdys : Basanavičiaus g. (Palanga ,jei ką) yra specialios ,sužymėtos juostos pėstiesiems ir ,atskirai, dviratininkams. Ta garsioji gatvė masino gausybę žmonių ,bet judėjimo joje (užtektų bet pastoviai padėtį kontroliuojančių policininkų (būten policininkų ,nes niekas kitas jokių įgaliojimų panaudojant ir prievartą neklaužadų atžvilgiu neturi ,todėl VISUOMENĖ neturėjo jokių instrumentų ,kad sustabdyti natūraliai atsiradusį judėjimo chaosą ) . Aiškinu ilgai ,nes pabaiga apgailėtina: paspirtukų ir dviračių eismas Basanavičiaus gatve vedančia į garsųjį Palangos tiltą jūroje buvo UŽDRAUSTA . Kaip žmogui su daline negalia patekt ant to tilto (pvz.turinčiam kvėpavimo didelį sutrikimą dėl LOPL ligos? Ogi niekaip ). Išvada nr. 2 : visi pertekliniai draudimai turi baisias pasekmes ,todėl prieš reikalaudami uždrausti ekologiškus paspirtukus /dviračius viešose vietose, gal pareikalaukim turinčios atitinkamus poveikio svertus valdžios pradėti dirbti savo tiesioginį darbą ,o ne reikia/nereikia statyti barjerus (ir daugelyje kitų sričių).
Ne žengė. Pereiti važiuojamąją kelio dalį numatytos pėsčiųjų perėjos . Automobiliu vairuotojai laukosi nustatytu taisyklių, greičio , moka privalomąjį draudimą. Nors vienas paspitukininkas atlieka išvardytus veiksmus , kur dviračių takuose numatyta vieta saugiai jį kirsti ?
Europoje su elektriniais paspirtukais važiuoti gatvėmis, šaligatviais griežtai draudžiama. Kada susipras Lietuvos įstatymų kūrėjai ir , pripažinę kaip pavojingą priemonę, uždraus važinėtis ne privačioje teritorijoje. Įstatymų, kurie išleisti nuo liepos 1 nesilaiko. Važinėja po 2, nakties metu, be apsaugų., be ryškių liemenių,
Jei įžengė į dviračių taką, tai kaip ir galima užmušt tą įžengėlį ir nesi kaltas? Tai kam taisyklės rašomos, kad pro pėsčiuosius važiuot lėtai, kad pirmenybė visada pėstiesiems
Nesielkite nerūpestingai su dviračių takais. Rizikuojate būti partrenkti ne tik dviratininkų, bet ir populiarėjančių galingesnių paspirtukų, prilygstančių keliuose judantiems motoroleriams.
Ar kas pastebejo kaip yra isdestyti pesciuoju ir dviraciu keliai? Jie nuolat susikerta. "Saugiau" praeiti neizengus i dviracio taka neimanoma, nes einant tiesiai, bent kelis kartus keliukai pasimaiso
Kai žmonės išmoks dairytis bei nevaikščioti dviračių takais, dinks problemos.
ne paspirtukus ,o valdžią , susodinusią policiją į limuzinus "faktų konstatavimui" , teisingam popierių apiforminimui. Juk tas pats ir su nužudymais : kol nenužudo , neišžagina - jokio prevencinio darbo nė iš tolo . O juk policija PRIVALO daryti tvarką gatvėse , kontroliuoti ir dviratininkus , paspirtukininkus atitinkamai. Žinoma , šiuo konkrečiu atveju užuojauta nukentėjusiai moteriškei.
Prašom paviešinti kokiu greičiu važiavo paspirtukininkas. 20-30 km/h? Ar kaip rekomenduoja eismo taisyklės greitis turėtų būti artimas pėsčiojo greičiui 5-7km/h?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.