Vokiečio vaikystė nebuvo lengva – 1856 metais mirė jo motina, po trejų metų rastas nuskendęs tėvas. Wilhelmas, kartu su keturiais broliais tapęs našlaičiu, pateko į privačią vaikų prieglaudą "Verein zum Bruderhaus“ Reutlingene. Čia vaikai mokėsi įvairių amatų, taip pat gamino žemės ūkio įrangą. Dirbtuvėms tuo metu vadovavo Gotliebas Daimleris. Jis ir įsidėmėjo techniniams mokslams gabų jaunuolį bei tapo jo globėju.
1869 m. A. W. Maybachas įsidarbino "Maschinenbau-Gesellschaft” fabrike Karlsruhėje. Santykiai su G. Daimleriu vis stiprėjo, būsimasis konstruktorius vedė artimą jo pirmosios žmonos draugę Bertha Wilhelmine Habermaas.
Kai 1872 m. G. Daimleris tapo Kelne įsikūrusios "Gasmotorenfabrik Deutz AG“ kompanijos technikos direktoriumi, A. W. Maybachas nusekė paskui jį ir nuo braižytojo karjeros laiptais pakilo iki vyr. inžinieriaus.
A. W. Maybachas 1889 m. sukonstravo ir pirmąjį G. Daimlerio automobilį – "Stahlradwagen“. Nuo 1890 iki 1907 m. Maybacho pavardė siejama su visais kompanijos "Daimler-Motoren-Gesellschaft“ projektais, visų pirma, su variklių kūrimu.
Jam priskiriama dantytosios pavarų dėžės (1889 m.), purškiamojo tipo karbiuratoriaus (1893 m.), V tipo variklio (1889 m.), krovininio automobilio (1896 m.), radiatoriaus (1900 m.) ir kitų inovacijų autorystė arba bendraautorystė.
Nuo 1907-ųjų A. W. Maybachas dirba su savo sūnumi Karlu, po dvejų metų variklių gamybos kompanija pavadinama jų vardu. 1921 m. "Maybach Motorenbau GmbH“ sukuria savo pirmąjį automobilį.
A. W. Maybachas mirė 1929 m. gruodžio 29 d. Štutgarte.
Rašyti komentarą