Vakar Frankfurte baigėsi 64-ą kartą vykusi tarptautinė automobilių paroda.
Šiųmetinis Frankfurto autosalonas IAA-2011 (Internationale Automobil-Ausstellung) sulaukė kone ketvirtadaliu dalyvių daugiau nei užpernai (paroda pakaitomis su Paryžiaus autosalonu vyksta kas dvejus metus).
Kaip ir anksčiau, lankytojai - jų tikėtasi irgi rekordinio skaičiaus - galėjo ne tik pasigrožėti naujais automobiliais, bet ir juos išbandyti specialiose trasose tiek ir ekspozicijų salėse, tiek ir lauke. Vien elektromobiliams ir jų įkrovimo įrangai skirta 20 tūkst. kv. metrų erdvė.
Bene labiausiai lankytojų akis traukė koncepciniai ir sportiniai automobiliai. Tad ir "Autosalono" skaitytojams - fotoreportažas apie juos.
AUDI URBAN CONCEPT. Futuristinis dvivietis automobilis atvirais ratais turi polimerų kėbulą, sustiprintą anglies pluošto siūlėmis. Keleivio vieta įrengta dešinėje pusėje, 30 cm toliau į galą nuo vairuotojo. |
BMW I8 CONCEPT yra hibridinis modelis, kurio jėgainės bendra galia siekia 353 AG. Maksimalus 4 vietų automobilio greitis apribotas ties 250 km/h padala. |
BMW I3 CONCEPT. Šis automobilis su 170 AG elektros motoru (rida po įkrovimo - 150 km, 100 km/h greitis pasiekiamas per 8 sek.), kaip ir "BMW i8", serijiniu būdu gaminti bus pradėtas 2013 metais. |
BUGATTI VEYRON GRAND SPORT L'OR BLANC - labiau meno kūrinys nei transporto priemonė. Sukurtas kartu su Karališkąja porceliano manufaktūra Berlyne, jis yra pirmas automobilis pasaulyje, dengtas porcelianu. |
CADILLAC CIEL CONCEPT. Limuzino matmenų ketverių durelių kabrioletas su 22 colių ratlankiais - naujas vėjas kėbulų madoje. Kada tiksliai jis taps - ir ar taps - serijiniu, nepranešama. |
CHANGAN SENSE - vienas iš nedaugelio kiniškų modelių parodoje. Tai - prabangus ketverių durelių kupė su nedideliu elektros motoru ir benzininiu 3 l varikliu. Serijiniu būdu jo gaminti nežadama. |
FISKER SURF CONCEPT yra savotiškas universalo, kupė ir hečbeko "mišrūnas". 2 l benzininis motoras tik įkrauna ličio jonų akumuliatorius, o ratus suka du 408 AG elektros varikliai. |
FORD EVOS skirtas parodyti šio koncerno ateities dizaino koncepcijos kryptį. Pagrindiniai jo dizaino elementai bei naujosios technologijos bus panaudoti kitų kartų "Ford" automobiliuose. |
KIA GT. Koncepcinis galiniais ratais varomas 4 durelių kupė buvo pagrindinis "Kia" eksponatas Frankfurte. Po antvožu - turbininis 3,3 l 390 AG V6 agregatas, susietas su 8 laipsnių "automatu". |
LOTUS EVORA GTE yra galingiausias "Lotus" modelis, apginkluotas 3,5 l 438 AG V6 varikliu su lenktynine "automatizuota mechanine pavarų dėže" bei "Pirelli P-Zero Corsa" padangomis. |
MASERATI KUBANG SUV. Šio koncepcinio visureigio pagrindas - "Jeep Grand Cherokee", aplipdytas itališko dizaino elementais. Tikinama, esą serijinė jo versija bus 100 proc. "mazeratiška", tiesa, su "Ferrari" motoru. |
MERCEDES-BENZ F125 CONCEPT. Vandeniliu varomo žuvėdros sparnų tipo dureles turinčio dviviečio elektromobilio su 4 motorais dizaino principai bus panaudoti kuriant naujos kartos S ir CL klasės mersedesus. |
OPEL RAKE - tokia yra "Opel" ateities miesto automobilio vizija. Kūrėjai teigia, kad nuvažiuoti 100 km atstumą šia lengva (vos 380 kg svorio) dviviečiu elektromobiliu kainuos vos 1 eurą. |
RENAULT FRENDZY CONCEPT, varomas elektra, atspindi naująją "Renault" dizaino strategiją. Išskirtinumas - 37 colių monitorius ant galinių durelių, skirtas atlikti mobiliojo reklamos stendo vaidmenį. |
SEAT IBL. Koncepcinis sedanas bus naujos kartos "Toledo" (arba "Exeo") modelio prototipas. Tai - elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su šviesos diodų žibintais. |
SSANGYONG XIV-1 rodo, kaip parketinį visureigį įsivaizduoja "SsangYong" kompanija. Automobilis turi 1,6 motorą ir 6 pavarų mechaninę arba automatinę dėžę. Kol kas neaišku, ar išvys dienos šviesą serijinė jo versija |
CITROEN TUBIK - koncepcinė 1939 metais gaminto mikroautobuso "Citroen Tub" reminiscencija. 4,8 m ilgio automobilyje gali tilpti 9 žmonės, kiekviena sėdynė reguliuojama atskirai. |
MERCEDES-BENZ DTM AMG C-COUPE - naujos kartos DTM serijos lenktyninis automobilis su chromo apdaila, galingu galiniu sparnu ir plačiomis padangomis, skirtas kautis su "Audi A5 DTM" ir BMW M3 DTM modeliais. |
RIMAC ONE CONCEPT. Kroatų firma "Rimac Automobili" Frankfurte pristatė sportinį modelį su dviem elektros motorais, kurių galia siekia net 1088 "arklių", o maksimalus sukimo momentas - 3 796 Nm. |
ŠKODA MISSIONL. 5 durelių "liftbekas" skirtas Europos, Rusijos, Indijos ir Kinijos rinkoms. "Škoda" tikisi, jog jis padės pasiekti tikslą - iki 2018-ųjų pardavimo apimtis padidinti iki 1,5 mln. modelių kasmet. |
VOLVO CONCEPT YOU skirtas parodyti naujus 4 cilindrų variklius, kurie bus ir galingesni, ir taupesni už dabartinius 6 cilindrų motorus, bei naują platformą, už dabartinę lengvesnę 150 kg. |
ALFA ROMEO 4C CONCEPT serijiniu būdu turi būti pradėtas gaminti 2012-ųjų viduryje. Jis gaus 1,7 l 200 AG turbininį variklį, leisiantį 100 km/h greitį pasiekti vos per 5 sekundes. |
E-AUTO - taip paprastai savo naują kūrinį pavadino rusai. Tai - koncepcinė daug paprastesnio modelio, skirto plačiosioms masėms, versija. Serijinę modifikaciją jau galima užsisakyti. Kaina - nuo 36 tūkst. rublių. |
SMART FORVISION su plastiko ratlankiais leidžia įsivaizduoti, kaip atrodys nauja "Fortwo" modelio karta. "Forvision" technologijos bus naudojamos ir kituose būsimuosiuose "smartuose". |
PEUGEOT HX1. Koncepcinis 6 vietų minivenas turi elektros motoro ir dyzelinio variklio jėgainę "Hybrid4", jau montuojamą kai kuriuose serijiniuose modeliuose, pvz. "Peugeot 3008". |
VOLKSWAGEN NILS, sveriantis vos 460 kg, skirtas judėjimui nedideliais atstumais. Jo ilgis - 3,04 m, plotis - 1,39 m, aukštis - 1,20 m. Mašina varoma 20 AG elektros motoru. Rida po įkrovimo - 65 km. |
JAGUAR CX-16. Sportinis britų kupė turi hibridinę jėgainę - elektros motorą ir benzininį 3 l 375AG V6 variklį. 100 km greitį automobilis galia pasiekti vos per 4,4 sek. |
FERRARI 458 SPIDER turi kietą vos per 14 sekundžių sulankstomą stogą. Teigiama, jog specialaus vėjo ekrano dėka vairuotojas ir keleivis mašinos gali įprastu garsu kalbėtis važiuojant net 200 km/h greičiu. |
FERRARI 458 SPIDER turi kietą vos per 14 sekundžių sulankstomą stogą. Teigiama, jog specialaus vėjo ekrano dėka vairuotojas ir keleivis mašinos gali įprastu garsu kalbėtis važiuojant net 200 km/h greičiu.
Rašyti komentarą