Geriausiu pikapu komercinio automobilio rinkimuose pripažintas „Ford Ranger“

Geriausiu pikapu komercinio automobilio rinkimuose pripažintas „Ford Ranger“

Pikapai įprastai naudojami dėl praktiškumo. Galimybės vežti krovinį net ir ten, kur nėra kelio, nesuteikia joks kitas lengvasis automobilis. Tiesa, dėl to šiems modeliams reikėdavo šį tą paaukoti, o dažniausiai – važiavimo patogumą. „Ford Ranger“ tapo vienu iš modelių, paneigusių šią nuostatą, ir, be solidžių krovumo galimybių, suteikusių komfortą.

Lietuvos komercinio transporto ekspertai atkreipė dėmesį, kad tai „Ford“ inžinieriams pavyko gerokai patobulinus pikapo pakabą. Naujojo modelio kėbulas nešokinėja, net jei automobilis yra nepakrautas.

Rugsėjo 5 dieną „Auto Bazar“ automobilių parodoje vykusiuose konkurso „Komercinis automobilis 2020“ apdovanojimuose geriausiu nauju pikapu paskelbtas „Ranger“ taip pat sulaukė puikių įvertinimų už tikslų valdymą ir modernią 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę, kuri pačiomis įvairiausiomis sąlygomis užtikrina mažesnes degalų sąnaudas.

Išsprendė pačią seniausią bėdą

„Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius pažymėjo, kad „Ford Ranger“ daugeliu atžvilgių pasirodę esąs pranašesnis už pagrindinį konkurentą. Komercinio transporto konkurso komisijos nariui patiko naujojo modelio dizainas ir galingi dyzeliniai varikliai.

Jis pasakojo, kad pikapo vairavimas anksčiau primindavo jojimą arkliu. Komforto trūkumas tarsi sunkvežimyje, anot pašnekovo, itin būdavo juntamas važiuojant nepakrautu automobiliu. Tai tapo itin svarbu, kai tokie automobiliai pradėti naudoti ne tik darbo reikmėms, bet ir laisvalaikio pramogoms.

„Ford“ protingai išsprendė šią problemą. Nemažai pirkėjų daliai svarbu ne tik tai, kiek daugiausia galima vežti pikapu, bet ir kokie bus pojūčiai vairuoti jį tuščią. „Ranger“ iš tiesų važiuoja komfortiškai, todėl tokio stiliaus automobilį galima naudoti ir kasdien“, – komentavo V. Milius.

Anot pašnekovo, šiuo pikapu įvairios įmonės ir privatūs pirkėjai domisi dar ir todėl, kad dabartinėje rinkoje beveik nebeliko tikrųjų visureigių. Europoje tokių automobilių pasirinkimas – itin kuklus.

„Taip, tokių modelių poreikis – nedidelis, tačiau ieškantiems nelabai yra iš ko rinktis. Jei žmogus pravažumo, jis renkasi didelį visureigį arba pikapą. Šiais modeliais gali nuvažiuoti nuo kelio, nebijodamas jų sulaužyti“, – dėstė žurnalistas.

Jei kelio nėra – ne problema

V. Milius pastebėjo, kad nepaisant elegantiško dizaino „Ford Ranger“ gali vežti krovinį ar vilkti sunkią priekabą. Šią galimybę jis pats išbandė, tempdamas priekabą, ant kurios buvo užkrautas elektromobilis.

„Ir su priekaba šis pikapas važiavo taip pat lengvai. Papildoma apkrova nesudarė jokių problemų, o „Ranger“ puikiai išlaikė pasirinktą kryptį“, – kalbėjo pašnekovas.

Žurnalistas taip pat išbandė pikapą bekelėje ir patvirtino, kad „Ford Ranger“ galimybės nusukus nuo kelio iš tiesų yra didelės. Anot jo, to turėtų užtekti svarstantiems šiuo automobiliu važiuoti ir itin sudėtingomis sąlygomis.

„Jį galima būtų perdaryti, tačiau reikia turėti omenyje, kad užsidėjus gerokai didesnius ratus vėliau tektų keisti ir pakabos dalis, pusašius bei stabdžių sistemą“, – apie galimą pritaikymą ekstremalioms sąlygoms užsiminė V. Milius.

Geriausius šių metų komercinius automobilius taip pat vertinęs „AD Rem transport“ direktorius Antanas Šimelis pritarė, kad naujasis „Ford Ranger“ puikiai tinka ne tik verslo reikmėms, bet ir privačiam naudojimui. Anot jo, šį modelį galėtų pamėgti tie, kurie daug laiko leidžia gamtoje ir automobiliu nevažinės vien tik asfaltuotais keliais.

„Vairuojant tokį automobilį nereikės nerimauti dėl to, ar į ten, kur jūs norite patekti, veda geras kelias. Jis vis tiek pravažiuos. Kartu tai yra komfortiška transporto priemonė, kuria važiuoti didesniu greičiu užmiestyje ar manevruoti mieste nekils jokių keblumų“, – komentavo verslininkas.

Didelis ir pajėgus, bet ne rajus

A. Šimelis pridūrė, kad galingi dyzeliniai varikliai „Ford Ranger“ leidžia lengvai tempti priekabas su valtimis, motociklais ar kita laisvalaikio pramogoms skirta įranga.

Vairuotojams, anot pašnekovo, pravers ir pagalbinės sistemos, tarp kurių yra juostos laikymosi pagalba, įspėjimo apie susidūrimą ir pastovaus greičio palaikymo sistemos. Šiaulių autodromo trasoje konkurso nariai įsitikino saugumo įrangos nauda.

„Trasoje – įvairūs posūkiai, nuokalnės, kurias įveikėme didesniu greičiu, bet pikapas puikiai laikėsi ant kelio. Galbūt kai kuriems vairuotojams ir norėtųsi daugiau paslysti, bet sistemos veikia preciziškai ir neleidžia to daryti. Ant šlapios dangos automobilis taip pat buvo lengvai prognozuojamas“, – komentavo A. Šimelis.

Į pikapus besižvalgantiems pirkėjams degalų sąnaudos nėra pats svarbiausias aspektas, tačiau šio modelio motorai derinami su automatinėmis pavarų dėžėmis pasižymi solidžiais rodikliais. Vidutinės patį pajėgiausią 213 AG dyzelinį motorą ir 10 laipsnių pavarų dėžę turinčio modelio sąnaudos – nuo 8,8 iki 9,2 l/100 km. Siūlomos ir kitos 2 litrų dyzelinio motoro versijos, išvystančios nuo 130 iki 200 AG.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder