Iš Dituvos į Klaipėdą - saugesniu keliu

Iš Dituvos į Klaipėdą - saugesniu keliu

Žengti pirmieji žingsniai gerinant eismo saugumą kelyje iš Dituvos į Klaipėdą.

Viena šio kelio pusė - vedanti iš uostamiesčio iki Dituvos kaimo - buvo naujai nutiesta 2001 metais. Jos būklė iki šiol nėra bloga, tačiau priešinga kryptimi, į Klaipėdą, vedanti dviejų eismo juostų atkarpa - apgailėtina.

Tą byloja ne tik sudėtingos važiavimo sąlygos, tačiau ir daugybė čia įvykstančių avarijų, ypač šaltuoju metų laiku, esant slidžiai kelio dangai.

Prieš kurį laiką ne vienoje šio ruožo atkarpoje buvo apribotas maksimalus leistinas greitis, o dabar pagaliau žengiami realūs žingsniai rekonstrukcijos link - laimėjusi Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą konkursą, AB "Panevėžio keliai" pradeda rengti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruožo nuo 216,38 iki 222,79 km rekonstravimo techninį projektą.

Pagal LAKD patvirtintą projektavimo darbų užduotį, numatoma rekonstruoti 6,41 km ilgio kelio dešinės pusės ruožą, kurio pradžia - ties Dituvos kaimu prasidedančia žalia skiriamąja juosta, pabaiga - ties Toleikių kaimu esančiu viaduku, kur baigiasi kelias su žalia skiriamąja juosta.

Numatyta, kad šiame ruože asfaltbetonio danga bus išplatinta iki projektinių pločių, sutvarkyti kelkraščiai, nuovažos, sankryžos, apsisukimai per skiriamąją juostą, numatytas ir vandens nuvedimas bei visa su keliu susijusi infrastruktūra.

Visi kelio rekonstravimo darbai bus atliekami esamame sklype, tad žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros neplanuojamos.

Šiomis dienomis pradėtus techninio projekto rengimo darbus planuojama baigti iki 2014-ųjų gegužės.

"Kol kas net nespėjome pradėti lauko tyrinėjimo darbų, todėl praktiškai neįmanoma kalbėti, kaip atrodys tas kelias. Tikimės projektinius sprendinius parengti iki metų pabaigos, tada daug kas ir bus aiškiau", - atsakė "Panevėžio kelių" projekto vadovas Mindaugas Gaigalas, "Vakarų ekspreso" paklaustas apie tai, ar išliks griovys skiriamojoje juostoje, į kurį nuolat nuvažiuoja automobiliai.

Kada realiai bus pradėti jau pačios rekonstrukcijos darbai, dar nežinoma. Spėjama, kad pirmieji kelininkų kastuvai į žemę šiame kelyje bus įsmeigti ne anksčiau 2015 metų.

Pagaliau bus pradėta rekonstruoti prastos būklės kelio Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda atkarpa tarp Dituvos ir uostamiesčio. Tiesa, kol kas bus rengiamas tik techninis projektas, o patys darbai prasidės ne anksčiau 2015-ųjų.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder