KET egzamino "kieti riešutėliai": žiedinės sankryžos ir maksimalus leistinas greitis važiuojant keturračiu

KET egzamino "kieti riešutėliai": žiedinės sankryžos ir maksimalus leistinas greitis važiuojant keturračiu

Per penktus metus iš eilės organizuojamą egzaminą gyventojai galėjo pasitikrinti, kaip išmano Kelių eismo taisykles (KET). "Kietų riešutėlių" klausimyne rado net ir ne pirmus metus vairuojantys egzamino dalyviai.

Vilniaus miesto savivaldybės tarybos salėje penktadienio vidurdienį egzamino spręsti atėjo apie keliasdešimt žmonių, daugiausiai jaunimas. Jiems per pusvalandį teko atsakyti į 20 egzamino klausimų, iš kurių penki buvo pateikti vaizdo įrašo formatu.

Jau ketvirtus metus vairuojantis 21 metų Justas po egzamino sakė, kad jam sunkiausias klausimas buvo apie tai, kokiu maksimaliu greičiu galima važiuoti keturračiais motociklais. Vaikinas guodėsi, kad praktikoje jam to neprireikia.

31 metų Jonas Juodka po egzamino konstatavo, kad klausimai nebuvo sudėtingi, tačiau "reikėjo pagalvoti".

"Pasijaučiau kaip kelyje, nes reikėjo prisiminti taisykles ir ypatingai dėmesį reikėjo sutelkti ties video klausimais. Aš, kiek supratau, šiame egzamine pagrindiniai akcentai yra sudėti ties žiedinėmis sankryžomis, ir matyt, sunkiausi klausimai yra susiję su jomis. Kai kuriuose klausimuose nebuvo aišku iš kurio kelio išvažiuoja transporto priemonė, ar tai šalutinis kelias . Daug ką reikėjo išmąstyti iš kelio ženklinimo", - dėstė vyras.

Kitas egzamino dalyvis, 45 metų Vilius, kuris turi vairavimo teises jau daugiau nei 20 metų, pripažino, kad lengva nebuvo, nes dalį dalykų jau yra primiršęs. Vyras prisipažino, kad nedažnai atsiverčia KET, kad atnaujintų žinias.

KET klausimus buvo galima spręsti penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose bei internetu, informuoja egzaminą organizuojanti ne gyvybės draudimo bendrovė "Lietuvos draudimas".

Dalyvavimas egzamine buvo nemokamas ir savanoriškas, čia nebus pralaimėjusiųjų, o 20 geriausiųjų bus apdovanoti "Lietuvos draudimo" privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu vieniems metams.

Visiems dalyviams, kurie egzaminą atvyko laikyti gyvai, "Lietuvos draudimas" padovanojo techninės pagalbos kelyje paslaugą, kuria vairuotojai galės pasinaudoti bet kuriuo paros metu įvykus avarijai, gedimui, pasibaigus degalams ar užtrenkus raktelius automobilio salone.

Spręsti užduotis šiemet buvo galima penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje KET žinių patikrinimas vyko miestų savivaldybėse, o Panevėžyje ir Šiauliuose - "Lietuvos draudimo" patalpose.

Egzamino užduotis parengė UAB A. Bialo vairavimo mokyklos direktorius - vairuotojų mokytojas Aleksandras Bial.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder