Kovą tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas pilnai paruoštas gamybai greičiausias serijinės gamybos "Ford“ modelis "Focus RS“. Pamatyti šio modelio prototipą buvo galima Londono ir Paryžiaus automobilių parodose
praėjusiais metais, o dabar jau serijinė versija siūloma ir Lietuvoje.
"Ford Focus RS” širdis – "Duratec RS” 2.5 l variklis su turbina, sukuriantis išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6 500 sūkių ir maksimalų 440 Nm sukimo momentą tarp 2 300 ir 4 500 sūkių.
Kontroliuoti galią kelyje padeda "Quaife“ sraigtinis riboto slydimo diferencialas, patobulintas "Ford Team RS“ komandos ir pritaikytas 6 pavarų "Focus RS“ dėžei.
Naujasis RS iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias "Ford of Europe” sukurtas automobilis, "Lommel” bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net "Ford GT”.
Esminė naujovė – inovatyvi pakabos technologija, pavadinta "RevoKnuckle” ("RevoLankstas”). Su tokio tipo pakabos elementu RS yra vienintelis modelis "Focus” gamoje, kuriame nenaudojama įprastinė "MacPherson” statramsčio sistema. Vietoj įprastinio vientisos konstrukcijos pakabos lanksto, "RevoKnuckle” turi du atskirus: vienas fiksuotas prie statramsčio, o kitas sukiojasi pagal automobilio važiavimo kryptį.
Šis pakeitimas leido inžinieriams pasiekti didesnio lankstumo užtvirtinant automobilio pakabos geometriją taip, kad sumažinti variklio galios įtaką vairavimui, ypač sumažinant kritinį atstumą – vadinamą posūkio ašies poslinkį - tarp rato centro ir posūkio ašies linijos.
"Focus RS” galima pasirinkti iš trijų kėbulo spalvų – baltos "Frozen White“, skaisčiai mėlynos "Performance Blue“ ir unikalios, pasaulio ralio čempionato įkvėptos spalvos – žalios "Ultimate Green“.
Išorės dizainą užbaigia pasaulio ralio čempionato stiliaus poliruoti 19” lengvojo lydinio ratlankiai su RS logotipais.
Lietuvoje "Ford Focus RS” kainuoja nuo 109 000 Lt. Automobiliai gaminami tik pagal išankstinį užsakymą, o numatytas gamybos skaičius – ribotas.
ve.lt inf.

Rašyti komentarą