"Vieną kartą turime pamiršti tokius posakius, kad kelininkus žiema užklupo nepasiruošusius. Patirtis rodo, kad koordinacijos tarp direkcijos, kelių priežiūros įmonių, jų rajoninių padalinių trūksta. Reikia griežtinti kelius valančių automobilių darbo kontrolę", - sakė E. Masiulis.
Ministras teigia matąs daugybę būdų, kaip būtų galima efektyviau panaudoti Lietuvos ir Europos Sąjungos lėšas valstybinės reikšmės keliams tiesti ir prižiūrėti. Tai ministras pažymėjo ketvirtadienį Susisiekimo ministerijoje žurnalistams pristatydamas prieš tris mėnesius darbą pradėjusį naująjį LAKD vadovą Skirmantą Skrinską ir jam ministerijos iškeltus pagrindinius uždavinius.
Ministro teigimu, LAKD turėtų tobulinti viešuosius pirkimus, griežtinti reikalavimus darbų vykdytojams.
"Tai reikia daryti, nes kai kurios anksčiau sudarytos sutartys yra nekonkrečios ir valstybė kartais net negali išsireikalauti, kad rangovas ištaisytų broką, jei jis to nepadaro gera valia", - sakė E. Masiulis.
Dar vienu prioritetu ministras įvardijo tolesnį eismo saugumo gerinimą. "LAKD kasmet keliami vis didesni reikalavimai. Kelias turi būti ne tik lygus, bet ir saugus važiuoti", - sakė E. Masiulis.
Ministras taip pat pageidauja, kad Lietuvos keliuose atsirastų daugiau modernių transporto priežiūros ir informacijos sistemų. "Greičio radarais jau nieko nenustebinsime. Pasaulyje naudojama daugybė įvairių naujovių, kurias norime perkelti ir į Lietuvos kelius. Tikiuosi, kad metų gale turėsime normaliai veikiantį Eismo informacijos centrą. Žmonės internete ar savo mobiliajame telefone galės sužinoti nuolat atnaujinamą informaciją apie visų pagrindinių kelių būklę, eismo saugumą", - sakė ministras.
S. Skrinskas pažadėjo iki rudens pateikti planus, kaip būtų galima tobulinti LAKD ir jos įmonių darbą.
Svarbiausi šių ir kitų metų darbai bus Vilniaus aplinkkelių tiesimas, kelio Vilnius-Kaunas rekonstrukcija ties Grigiškėmis, kelio Šiauliai-Radviliškis rekonstrukcija, Jakų žiedo rekonstrukcija prie Klaipėdos. Šiemet visoje Lietuvoje ketinama atnaujinti apie 670 km kelio dangos.
LAKD taip pat rengs papildomus investicinius projektus, kuriuos būtų galima pradėti keliams skyrus kitose srityse nepanaudotas Europos Sąjungos lėšas. Tarp būtiniausių darbų įvardijama kelių Vilnius-Utena ir Kaunas-Marijampolė atnaujinimas.
Rašyti komentarą