"Mitsubishi Motors" užsakymų vidaus rinkoje sumažėjo

"Mitsubishi Motors" užsakymų vidaus rinkoje sumažėjo

Japonijos automobilių gamintoja "Mitsubishi Motors" pranešė, kad jos užsakymų vidaus rinkoje sumažėjo perpus nuo tada, kai praėjusią savaitę paaiškėjo, kad gamintoja mažinusi duomenis apie kai kurių modelių automobilių sunaudojamus degalus.

Bendrovės generalinis administracijos direktorius Tecuras Aikava (Tetsuro Aikawa) pareiškė, kad situacija "labai rimta", bet patikino, kad kol kas pasitraukti iš posto neketina. Pasak įmonės vadovo, kol kas neaišku, ar pardavimai užsienio rinkose nukentėjo.

Bendrovės akcijų vertė nuo skandalo pradžios smuko daugiau nei perpus. Praėjusią savaitę "Mitsubishi" pripažino klastojusi automobilių ekonomiškumo rodiklius. Skelbta, kad suklastota per 600 tūkst. mažalitražių automobilių, kurie buvo parduoti tik Japonijoje, duomenys. Tarp šių automobilių yra modelių, pagamintų varžovei "Nissan", kuri ir atskleidė "Mitsubishi" gudrybę.

Šį antradienį bendrovė pripažino, kad netinkamą testavimo metodą naudojusi pastaruosius 25 metus - ilgiau, nei manyta iš pradžių.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder