JAV vartotojų organizacija "Consumer Reports“ paskelbė automobilininkų lojalumo vienai ar kitai markei apklausos rezultatus. Respondentams pasiūlyta atsakyti į vieną paprastą klausimą: "Ar jūsų kitas automobilis bus tos pačios markės, kaip ir dabartinis?“.
Atsakymai atskleidė, kad labiausiai prie savo mašinų prisirišę važinėjantieji "Honda“ modeliais – 68 proc. "Accord“, "Civic“ ar "Jazz“ savininkų sutiktų šias mašinas išmainyti tik į "Honda“ produkciją.
Antra šioje apklausoje liko "Ford“ markė – 61 proc. šios markės modeliais važinėjančių amerikiečių nenorėtų kitos markės transporto priemonės.
Praėjusių metų lyderis – “Toyota” vardas – iš pirmos vietos nukrito į trečią. 2009 metų gruodį lojalūs šiais markei buvo 70 proc. apklaustųjų, o šiemet, po garsiojo stabdžių ir akceleratoriaus pedalų skandalo – tik 57 proc.
Dar lyderių penketuke yra "Chevrolet“ (49 proc.) bei "Dodge“ (24 proc.).
Rašyti komentarą