Neįtikėtinos „Bentley Continental GT“ individualizavimo galimybės: leidžia susikurti net 7 mlrd. skirtingų versijų

Neįtikėtinos „Bentley Continental GT“ individualizavimo galimybės: leidžia susikurti net 7 mlrd. skirtingų versijų

Pasaulinio pripažinimo pelniusio „Grand Tourer“ modelis „Bentley Continental GT V8“ – vienas daugiausiai konfigūravimo galimybių turinčių automobilių pasaulyje. Ne be reikalo, nes skaičiuojama, kad automobilis gali turėti net 7 milijardus skirtingų konfigūracijų.

Kalbėdama apie šiuo metu Vilniuje salone eksponuojamą modelį, „Bentley“ vadovė Lietuvoje Evelina Avina sako: „Kokybė, prabanga ir našumas – tai skiriamieji „Bentley“ bruožai, tačiau neribotos galimybės susikurti savo automobilį neabejotinai prisideda prie jo pasaulinės sėkmės. Šiuos automobilius renkasi ypatingi žmonės, todėl gamintojo komplektacijos automobiliai iš salono išrieda retai. Vieni vairuotojai juos susikuria savarankiškai, naudodamiesi pernai pristatytu specialiu konfigūratoriumi, kiti remiasi „Mulliner“ meistrų patarimais ir patirtimi“.

Įdomu tai, kad gamintojas nuolat atnaujina ir papildo pasirenkamos įrangos sąrašą. Pavyzdžiui, vos prieš kelis mėnesius pirkėjams pristatytas panoraminis stiklinis stogas. Jo gamybai naudojamas poliarizuotas stiklas, kuris apsaugo vairuotojus nuo akinimo ir leidžia mėgautis aiškiu aplinkos vaizdu. Esant privatumo poreikiui, stogą galima valdyti elektroniniu būdu iš priekinės konsolės. Iš „Alcantara“ odos gaminamos stogo žaliuzės spalva gali būti pasirenkama iš 15 spalvų.

Įgyvendinant klientų norus, „Continental GT“ viduje naudojamos tik pačios prabangiausios ir geriausios medžiagos. Šio modelio interjere įprastai panaudojama daugiau nei 10 kvadratinių metrų medžio. Todėl „Bentley“ dirba tokių specialybių žmonės, kurie neįsivaizduojami kitose gamyklose. Pavyzdžiui, medžio specialistas apžiūri maždaug 25 tūkstančius kvadratinių metrų medienos, kol išsirenka geriausiai „Bentley“ modeliams tinkančias dalis. Kiekviename „Bentley“ naudojamas tik natūralus medis. Viename automobilyje yra naudojama tik to paties augalo mediena – taip užtikrinama, kad jų spalva bus tokia pati ir su amžiumi keisis vienodai. Tai tik vienas pavyzdžių, iliustruojančių gamintojo atidumą detalėms.

Technologijų šedevras

„Continental GT“ yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio kėbulas buvo formuotas didžiulį tikslumą užtikrinančiu „Super Formed“ būdu. Tai yra specialus metodas, leidžiantis iš aliuminio išlieti itin sudėtingas, aštrias formas.

Ilga ratų bazė ir trumpa priekinė dalis suteikia dinamiškumo pojūtį net automobiliui stovint. Tokia kompozicija leido variklį įtvirtinti kiek žemiau, todėl automobilio svorio centras yra žemiau, o jo valdymo savybės – dar geresnės nei anksčiau. Kiekvienas jo variklis yra surenkamas rankomis „Bentley“ gamykloje Kru mieste.

Automobilis ne tik atrodo dinamiškai, bet toks ir yra – labai greitas ir puikiai valdomas. 8 laipsnių automatinės dviejų sankabų pavarų dėžės veikimas yra dvejopas ir priklauso nuo važiavimo režimo.

Pasirinkus „Comfort“, dėžė yra itin švelni ir užtikrina nejuntamą pavarų keitimą, o „Sport“ režimu leidžia bėgėtis be menkiausių pertraukų – pavaros perjungiamos įspūdingu greičiu, net ir lyginant su kitomis dviejų sankabų dėžėmis.

Išmani aštuonių laipsnių pavarų dėžė užtikrina ne tik aukščiausio lygio komfortą bei sportiškumą, bet ir ekonomiškumą. Didžiausias „Continental GT“ greitis pasiekiamas jau šeštąja pavara, o septintoji ir aštuntoji skirtos ramiam važiavimui tolygiu greičiu.

„Bentley Dynamic Ride“ yra dar viena revoliucinė sistema. Naujajame „Continental GT“ sumontuota 48 voltų įtampos elektroninė sistema „Electronic Active Roll Control“. Ji akimirksniu koreguoja automobilio pakabos elementų darbą ir sumažina pasvirimą posūkiuose, o prastesniuose keliuose užtikrina tolygų, komfortišką važiavimą.

Pasaulinio pripažinimo pelniusio „Grand Tourer“ modelis „Bentley Continental GT“ pernai tapo perkamiausiu britų prekės ženklo automobiliu – jo pardavimai išaugo net 54 proc. Planuojama, kad iki 2025 metų bus pristatyta ir šio modelio versija su įkraunama hibridine pavara.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder