"Opel" brausis į nematytas šalis

"Opel" brausis į nematytas šalis

Koncernas "General Motors" (GM) priėmė sprendimą populiarinti "Opel" markę rinkose, iš kurių galima tikėtis ekonominio augimo - Kinijoje, Australijoje ir Pietų Amerikoje.

Vokiečių kompanijos atstovų teigimu, pardavimai čia prasidės jau šiais metais. Anot "Frankfurter Allgemeine Zeitung", toks sprendimas leidžia spėti, jog "Opel", kuria dar neseniai bandė atsikratyti koncernas GM, įveikė savo finansinius sunkumus.

Iki šiol "Opel" už Europos ribų savo mašinas pardavinėjo paženklintas kitais GM priklausančiais prekės ženklais - "Buick" ir "Holden". O dabar, teigia kitas dienraštis, "Handelsblatt", šiose rinkose "Opel" taps tiesioginiu GM konkurentu.

Tiesa, su tuo Riuselheimo būstinė nesutinka. "Mes priklausome skirtingai pirkėjų grupei", - pareiškė vokiečiai.

Kiekvienoje naujoje rinkoje "Opel" parduodami modeliai greičiausiai skirsis, tačiau visose bus ir "Astra", ir "Insignia".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder