2015 metais penktadalis naujų automobilių bus parduodama internetu. Tokią prognozę pateikė Didžiosios Britanijos interneto paslaugų bendrovė "GForce", apklaususi savo tėvynainius.
Specialistų teigimu, penktadalis žmonių pasiruošę atsisakyti įprastos pardavėjų paieškos ir automobilių bandymų, vietoje jų pasirinkdami atsiliepimus, jų nuomone, patikimuose šaltiniuose.
Apklaustųjų nuomone, svarbiausi mašinos pirkimo internetu pranašumai - laiko taupymas ir būtinybės gyvai derėtis su pardavėjais atsisakymas. "GForce" atstovų teigimu, pastarasis argumentas ypač svarbus vadinamajai interneto kartai, įpratusiai tarpusavyje bendrauti kompiuterio pagalba.
Ekspertų nuomone, penktadalio klientų išėjimas į virtualią erdvę neturės jokios įtakos naujų automobilių pardavimo verslui - šis taip pat persikels į internetą. Netgi atvirkščiai - sumanių rinkodaros žingsnių pagalba pardavėjai galės net padidinti pardavimo apimtis.
Rašyti komentarą