Pakeitę iki šiol bendrovėje naudotas dyzelines transporto priemones, naujieji hibridiniai automobiliai padės sumažinti eksploatacijos sąnaudas ir prisidės prie švaresnės aplinkos. Tai - viena didžiausių šalyje tokio verslo investicijų į ekologiško autoparko plėtrą. Jo vertė sudaro per 0,5 mln. eurų.
"Vieni pirmųjų šalyje investuodami į tokį skaičių ekologiškų transporto priemonių norime pasirūpinti tuo, kokioje aplinkoje mes gyvensime netolimoje ateityje. Šie draugiški gamtai automobiliai leis gerokai sumažinti aplinkos taršą ir prisidės prie mūsų siekio elgtis atsakingai visose veiklos srityse. Tikiu, kad artimoje ateityje ekologiškos transporto priemonės taps kiekvienos socialiai atsakingos įmonės prioritetu", - teigia "Švyturio-Utenos alaus" vadovas Rolandas Viršilas.
"Džiaugiamės "Švyturio-Utenos alaus" sprendimu rinktis ekologiškus hibridinius automobilius nepaisant fakto, kad tokių transporto priemonių įsigijimas Lietuvoje, skirtingai negu kitose Europos šalyse, nėra papildomai skatinamas. "Toyota" yra hibridinių technologijų lyderis automobilių pramonėje, o "Švyturys-Utenos alaus" šiandien tampa lyderiu tarp didelius autoparkus valdančių šalies įmonių, nes pasirinko taupias, ekologiškas ir novatoriškas transporto priemones", - sako bendrovės "Mototoja" automobilių "Toyota" pardavimų vadovas Gediminas Jekenta.
"Švyturio-Utenos alaus" įsigyti hibridiniai "Toyota Yaris" ir "Toyota Auris" modeliai sudarys maždaug penktadalį viso bendrovės autoparko ir bus skirti pardavimo vadybininkams. Skaičiuojama, kad hibridiniai automobiliai padės nuo 11 iki 26 proc. sumažinti kuro sąnaudas, mažiau lėšų reikės skirti ir jų priežiūrai bei remontui. Dėl iki 40 proc. mažesnės anglies dvideginio emisijos per metus šių teršalų išskyrimas į aplinką sumažės maždaug 49 tonomis. Bendrovės atstovai teigia, jog ir ateityje įsigydami transporto priemones teiks pirmenybę ekologiškiems automobiliams.
"Toyota" markės automobiliai pasirinkti atsižvelgus ne vien į jų technines charakteristikas, bet ir papildomas naudas, tokias, kaip ekologiško vairavimo sprendimai ar nuotolinė degalų suvartojimo stebėsena.
"Bendrovės vadybininkas per metus vidutiniškai nuvažiuoja apie 33 tūkstančius kilometrų. Toks atstumas leis sutaupyti apčiuopiamą dalį lėšų, skiriamų kurui. Hibridiniai automobiliai išsiskiria kur kas mažesne anglies dvideginio emisija už įprastas transporto priemones, tad teigiamas poveikis aplinkai dar labiau juntamas. Kitas svarbus aspektas yra jų patogumas. Natūralu, kad daug važinėjančiam vadybininkui automobilis prilygsta kone nuolatinei darbo vietai. Todėl hibridinį automobilį galima palyginti su modernia ir patogia darbo vieta", - sako R. Viršilas.
"Regitros" duomenimis, šalies keliais šiuo metu rieda apie 3 tūkst. hibridinių automobilių. Šio tipo transporto priemonės išsiskiria tuo, kad juose kartu su įprastu benzininiu varikliu naudojama ir elektrinė pavara. Toks sprendimas leidžia gerokai padidinti benzininio variklio darbo efektyvumą, išsaugoti dalį stabdymo metu prarandamos energijos, taip galop pastebimai sumažinamas kuro suvartojimas ir anglies dvideginio emisija.
Naujieji "Švyturio-Utenos alaus" hibridiniai automobiliai jau šiandien atitinka nuo 2021 m. įsigaliosiančias griežtas Europos Sąjungos taisykles dėl maksimalios leistinos naujų automobilių taršos.
Rašyti komentarą