Dienraščio "Vakarų ekspresas" redakcijai nusivylimą keleivinio transporto paslaugomis išliejo ponia Regina. Savaitgaliais ji dažnai važiuoja iš "Pempininkų" stotelės į Joniškės kapines ir vis susiduria su vairuotojų įžūlumu.
"Ne kartą buvo situacija, kad stotelėje stovėjo vienas autobusas, o jam iš paskos atvažiavo man reikalingas 18-asis, tačiau nepalaukęs, kol iš stotelės išvažiuos tas ankstesnysis, net nestabtelėjęs pravažiavo pro šalį. Aš blogai matau, kad suspėčiau greitai pribėgti prie toliau stovinčio autobuso. Be to, juk stotelėse specialiai paženklintos keleivių įlaipinimo vietos. Tai kodėl turėčiau bėgti?" - piktinosi moteris.
VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktorius Gintaras Neniškis sutiko, jog aprašytų situacijų pasitaiko. Anot jo, dažniausiai trys keturi autobusai, važiuojantys į pietinę miesto dalį, susigrūda "Atgimimo" ir "Bibliotekos" stotelėse, taip pat "Smiltelės" stotelėje - važiuojantys į šiaurinę miesto dalį. Taip pat žinoma, jog tai - dažna 4 ir 10 maršruto autobusų problema.
"Formaliai stotelėje vienu metu įlaipinti ir išlaipinti keleivius gali du autobusai. Jeigu paskui juos atvažiuoja trečias ir ketvirtas, jie turi laukti, kol išvažiuos pirmieji du. Tik tada, įvažiavę į stotelę, jie turi įlaipinti ir išlaipinti keleivius.
Žinoma, pasitaiko įvairių situacijų, tačiau dažniausiai dėl numatytos tvarkos pažeidimų kalti vairuotojai. Tad keleivius ragintume pranešti apie tokius atvejus bendruoju telefonu 8 800 12344 arba el. paštu [email protected]", - ragino G. Neniškis.
Anot KKT vadovo, iki šiol vairuotojai pažeidėjai drausminami įspėjimais. Tikimasi, kad ateityje tokių atvejų išvengti padės įrengtos vidinio ir išorinio stebėjimo kameros. Be to, nuo šių metų rugsėjo 1-osios, pagal naują sutartį su vežėjais, už pažeidimus numatytos baudos nuo 15 eurų.
"Manau, kad piniginės baudos padės galutinai išgyvendinti tokio pobūdžio problemas - taip pat, kaip buvo pažabotas žalingas vairuotojų įprotis galutinėje stotelėje autobuse rūkyti", - įsitikinęs G. Neniškis.
Rašyti komentarą