Kaltos nuolaidos, kad benzinas ir dyzelinas pinga lėčiau nei nafta?

Šalies degalų pardavėjai pateko į savo pačių paspęstus spąstus – Lietuvoje jau kelerius metus vyksta nuožmus nuolaidų karas ir tai gali būti viena priežasčių, kodėl benzinas ir dyzelinas degalinėse pinga gerokai lėčiau, nei ritasi naftos kaina.

„Lietuvos ryto“ teigimu, kaip ir dauguma prekybininkų, degalų mažmenininkai pirkėjus jau seniai vilioja nuolaidų kortelėmis. Tačiau tai, kas dabar vyksta su nuolaidomis, atsisuko prieš pačius verslininkus – nuolaidos didinamos jau kelerius metus, o tinklai lenktyniauja, kas pasiūlys dar daugiau.

„Lietuvoje nuolaidos degalams yra didžiausios regione. Tokių neturi nei latviai, nei estai, nei lenkai“, – sakė „Statoil Fuel&Retail Lietuva“ Degalų kategorijos departamento direktorius Sigitas Raila.

„Lukoil Baltija“ vadovas Ivanas Paleičikas mini Klaipėdos atvejį, kai kelios degalinės visiškai atsisakė nuolaidų kortelių, tačiau kainą visiems sumažino iki 50 centų už litrą: „Nervai gali neišlaikyti bet kuriam – panaikins visas korteles ir sumažins kainas“.

„Statoil“ ir „Neste“ lojalius klientus vilioja 12 centų, „Lukoil“ – iki 15 centų už litrą nuolaida. Už kiekvieną įsipiltą litrą kai kur dar kaupiasi po kelis centus, kuriuos galima išleisti atitinkamuose prekybos tinkluose – vairuotojai dėl to negali atsidžiaugti. Prisipylę pilną baką degalų jie sutaupo iki 10 litų, o kartais ir dar daugiau, todėl degalinių savininkai tarpusavyje kuždasi, kad tokios nuolaidos jau trukdo piginti degalus.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder