Kovą - tradicija tampanti Kliento diena

Kovą - tradicija tampanti Kliento diena

Portalo "Geros žinios" iniciatyva kovo 19-oji dar užpernai buvo paskelbta Kliento diena. Idėjos autorius klaipėdietis Filipas Borcovas tikina, jog kalendoriuje privalo būti data, kada galėtume padėkoti klientams už tai, kad jie yra.

Dauguma pasaulinių švenčių yra kilusios ne iš Lietuvos, tad klaipėdietis verslininkas tikina, jog tai nuostabi proga pasaulyje pagaliau pasireikšti ir Lietuvai, mat iki šiol neegzistavo nė viena tarptautinė šventė, kurios idėjos pradininkas būtų lietuvis.

Pokalbininko teigimu, verslininkai patys galėtų pasitelkti vaizduotę ir sugalvoti, kaip minint Kliento dieną jiems atsidėkoti - įteikti dovanėlių, suteikti nuolaidų paslaugoms ir prekėms ar suorganizuoti šventinį renginį. Jis įsitikinęs, jog idėjų, kaip pagerbti klientus, apstu.

F. Borcovas tikino, kad šią mintį jau kurį laiką intensyviai populiarina verslo pasaulyje. Jau pernai buvo sulaukta įvairių įmonių atstovų dėmesio bei palaikymo.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder