Pagal detaliojo plano koncepciją, Naujojoje Uosto g. 23, KLASCO teritorijoje, numatoma plėsti skystų trąšų, birių trąšų bei grūdų terminalus, generalinių krovinių sandėliavimo aikštelę, inertinių medžiagų ir cemento terminalą, taip pat planuojama kogeneracinės jėgainės statyba.
Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komitetas po diskusijų šį klausimą buvo atidėjęs. Koncepcijos rengėjams priminta, kad įstatymai reikalauja, jog pramonės teritorijose būtų 10 proc. želdinių, juolab kad KLASCO esanti prie gyvenamųjų namų. Taip pat nurodyta, jog reikėtų ieškoti sprendimų gerinti įvažiavimą į bendrovės teritoriją iš Naujosios uosto gatvės. Pasigesta ir poveikio aplinkai vertinimo.
Po pastabų detaliojo plano koncepcija buvo papildyta pasekmių aplinkai atrankos vertinimo subjektų išvadomis ir priimtu sprendimu dėl vertinimo atlikimo paveldosauginiu aspektu. Koncepcijos nustatymo brėžinyje taip pat nurodytas perspektyvinis įvažiavimas į KLASCO teritoriją J. Janonio g. tęsinyje. Taip pat papildytas ir diskusijų sukėlęs 10 proc. teritorijos želdinimo sprendimas: nesant galimybės atsisakyti intensyviai naudojamų krovai ir sandėliavimui uosto teritorijos plotų, 10 proc. sklypo želdinimą siūloma perkelti į miesto viešo naudojimo erdves ar į apsauginių želdynų plotus. Tai operatorius darytų savo lėšomis.
Kadangi buvo įvykdyti visi minėtieji ir kiti papildomi diskusijų sukėlę punktai, miesto valdžia nematė reikalo pritarimą atidėlioti.
Rašyti komentarą