Rinkos tyrimų bendrovės "Nielsen" duomenimis, karbonizuotų gaiviųjų gėrimų rinka per metus nuo 2011-ųjų gegužės iki 2012-ųjų balandžio, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, pagal parduotų gėrimų vertę išaugo 8,7 proc., o pagal kiekį - 2,4 proc.
"Vidutinės kainos kilimas 6,2 proc. lėmė spartesnį rinkos vertės augimą. Reikia pabrėžti, kad ši produktų kategorija, kaip ir stiprieji gėrimai bei cigaretės, per pastarosios krizės metus buvo gerokai susitraukusi", - sakė "Nielsen" vadovas Baltijos šalims Artūras Urbonavičius.
"Nielsen" duomenimis, apie 70 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkos užima maždaug 10 prekės ženklų. Daugiausiai parduodama "Coca-Colai", "Pepsico", "Olvi" grupei, "Druskininkų Rasai", "Gubernijai", "Kalnapilio-Tauro" grupei priklausančių produktų.
Rašyti komentarą