Lietuvos aviatoriai teigia, kad užsienio avialinijos šalies izoliacijos nepanaikins

Lietuvos aviatoriai teigia, kad užsienio avialinijos šalies izoliacijos nepanaikins

Lietuvos aviacijos įmonių asociacija, stebėdama besiklostančią padėtį Lietuvos aviacijos rinkoje, reiškia susirūpinimą dėl lietuviško oro vežėjo nebuvimo ir laikosi nuomonės, kad vien tik orientavimasis į užsienio šalių vežėjus negalės užtikrinti ilgalaikio ir nuolatinio šalies oro susisiekimo.

"Lietuvos aviacijos įmonių asociacijos, vienijančios šalies aviacijos ir turizmo sektoriaus įmones, nuomone, valstybės aviacijos situacija šiuo metu negali tenkinti nei Susisiekimo ministerijos, nei Prezidentės, nei Lietuvos žmonių, nei verslo", - teigia Lietuvos aviacijos įmonių asociacijos "Lietuvos aviacija" valdybos pirmininkas Mindaugas Reinikis.

Pasak jo, Lietuvos aviacijos industrijos įmonės susirūpinusios, kad, karštligiškai sprendžiant situaciją ir siekiant pritraukti kurį nors užsienio kapitalo vežėją, neturintį intereso didinti kitų lietuviško kapitalo įmonių užsakymų Lietuvoje, valstybė bus priversta teikti paramą, kurios Lietuvos vežėjai niekada iki šiol negavo - specialių nuolaidų oro uoste, viešinimo, reklamos lėšų ir kitokios paramos.

Be to, M. Reinikio teigimu, užsienio aviacijos įmonės negali užtikrinti ilgalaikių įsipareigojimų išlaikyti Lietuvai reikalingas skrydžių kryptis – užsienio aviacijos įmonės, suinteresuotos pirmiausiai pelninga veikla, negarantuoja stabilaus ir ilgalaikio susisiekimo.

"Asociacijos nariai yra susirūpinę ir dėl nacionalinio biudžeto lėšų skyrimo veiklai, kuria siekiama pritraukti užsienio vežėjus - labai svarbu, kad lėšos nebūtų "išvežamos" iš Lietuvos. Mes suprantame ir palaikome Susisiekimo ministerijos ir oro uosto vadovų pastangas taisyti susidariusią situaciją, kuri kenkia tiek turizmo industrijai, tiek verslui, tiek pačiam Lietuvos įvaizdžiui. Todėl kviečiame atsakingas valstybines institucijas, remiančias užsienio vežėjus, kartu paskatinti ateinančius rinkos dalyvius rinktis Lietuvos aviacijos industrijos įmonių paslaugas, kad bent dalis aviacijos verslo lėšų ir mokesčių papildytų Lietuvos, o ne kitų šalių biudžetus", - sakė Mindaugas Reinikis.

Pasak jo, naujų vežėjų įpareigojimas sudaryti sutartis ilgesniam nei vienerių metų periodui su oro uostu bei privalomas skrydžių draudimas taip pat turėtų būti įtraukiami tarp reikalavimų, derantis su ateinančiais rinkos dalyviais siekiant, kad keleiviai būtų maksimaliai apsaugoti.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder